Sisati vikend hehe..

23.07.2021.



Razgovaraju Mujo i Haso o sisama, i reče Mujo:
- "U 20-ima su kao lubenice, velike, sočne, okrugle..."
- "U 40-ima su kao kruške, velike i lijepe samo što
malo vise, no u 60-ima su kao luk!"
Na to ga Haso upita:
- "A zašto bolan Mujo?"
I Mujo mu odgovori:
- "Zato što vise a kad ih ugledam dođe mi da plačem..."



Pričaju Francuz, Nijemac i Bosanac o tome kad se
njihove žene najviše uzbude.
Francuz:
Moja Katrin najviše voli kad joj ližem, tada se jako uzbudi.
Nijemac:
Moja Klara najviše voli kad joj mijesim sise.
Bosanac:
Ja moju Fatu jebavam dva sata, a ona ništa. Najviše se uzbudi
kad na kraju obrišem kurac o zavjesu.



Mujo i Fata spremaju se za spavanje u kupaonici, pa Mujo
uhvati Fatu za gole sise i ispali:
- Bona, da su t' malo čvršće, ne b' ti treb'o grudnjak...
Fata ga zgrabi za ćunu i uzvrati:
- A da je tvoj malo čvršći, ne b' mi treb'o komšija Haso!



Pritisnuo Cigo Ciganku u parku na jedno drvo i jebe. Dolazi policajac,
a Cigo nezna što će, pa brzo izvadi njezinu sisu i počme sisati.
Policajac ga pita:
Što to radiš Cigo?
Pa sisam, a to dolje pumpam da bolje curi.



Pao seks između gubavca i sidašice.
Poslije toga, ona mu priznaje:
Znaš, moram ti reći, ja imam sidu.
A on će njoj:
Nema veze, svejedno je ostao u tebi.



Šetala dva penisa ulicom i naiđu na kondom. Vikne jedan od njih:
Vidi Caspera!!



Završila prva bračna noć. Mlada gunđa:
Uopće nisi ispunio moja očekivanja.
Što mogu, rekao sam da ću ispuniti prazninu u tvom životu,
ali pojma nisam imao koliko je velika.




<< Arhiva >>