Nije ni muškarcima lako hehe..

22.07.2021.



Muž mi otišao jutros prije zore na pecanje i
još se nije vratio. Sigurno je našao neku švalerku.
Ma daj, ti uvijek pomisliš na ono najgore. Možda se utušio..



Narkoman došao na desetogodišnjicu mature, i počne
da priča sa starim drugarima:
Kralju, šta si završio, čime se baviš?
Ja sam enolog, proučavam vina, a ti?
Ja proučavam travu...
Znači biolog?
Ja ja, biolog!



Muž kaže ženi:
Ništa ti ne stoji što obučeš.
Žena:
Ni tebi kad se skineš...



Intervju za posao:
- "Za ovaj posao nam treba odgovorna osoba"
- "Onda sam ja idealan, na zadnjem poslu koji sam radio
šta god bi krenulo naopako svi su mi govorili da sam ja odgovoran



Zena je kao tornado..
- U pocetku pirka i prija, a na kraju odnese i kucu i kola..



Smijao sam se debelima i udebljao sam se
Smijao sam se celavima i ocelavio sam
Sad se smijem samo bogatima!!!



Dijete mi je razbilo display na Iphone X, 128Gb,
tako da ga sada poklanjam.
Djecak ima 8 godina i plave oci.




<< Arhiva >>