Kućna svakodnevica hehe..

19.07.2021.



Pronašao sam u jednoj staroj knjižari metod za
istjerivanje đavola. Nabavim ja žabu krastaču, tri konjska oka, jednog pauka
krstaša, 2 bubašvabe, mačje dlake, koprivu i još par gadosti.
Sve to lijepo skuham, pa se time namažem po grudima i ispod pazuha,
pa sa time namažem i zidove stana...
Žena kada je vidjela i osjetila, poludjela, spakovala se i otišla.
Tako da recept stvarno radi!


Konobar dolazi do jednog para u kafiću i pita šta će naručiti a djevojka kaže:
– Ja ću onaj sook što frca ozdol u nos!
A, njen dečko će:
– Daj meni plast sijena kad sam s kravom izašo!



Punica svom zetu poklonila 2 kravate. Kada je dolazila sljedeći put u goste,
zet naravno vezao kravatu da se pokaže pred punicom.
Čim je ušla u kuću i vidjela zeta sa kravatom, namršti se i dobaci mu:
- Šta, ona druga ti se ne sviđa jel?



Prilazi Momak devojci na žurci:
- Moram da te pitam da li si možda singl?
- Za tebe sam album!


Razgovaraju dva susjeda:
- Komšija, vaš pas mi je ukrao papuče!
- Ma, dajte, molim vas, vidio sam ga kada se vratio,
došao je bos!



Zove lik telefonom turističku agenciju:
- Dobar dan, recite mi molim vas turističke destinacije u Egiptu.
- Imamo Luksor, Asuan, Hurgada...
- U redu, u redu, Hurgada mi paše.
- A kada bi željeli da putujete?
- Ma ne putujem, nego rješavam ukrštenicu.



- Halo, dobar dan!
- Dobar dan, izvolite prodavnica obuće.
- Izvinite pogriješio sam broj.
- Samo vi donesite zamijenićemo.




<< Arhiva >>