Pročitajte neku dobru knjigu za vikend hehe.

09.07.2021.



Dođe plavuša u gradsku biblioteku i stane
pred bibliotekarom. Bibliotekar će ljubazno:
- Izvolite!
Plavuša će glasno:
- Hamburger sa pomfritom, molim!
Bibliotekar se osvrne oko sebe i kaže plavuši:
- Izvinite, ovo je biblioteka, i nemojte tako glasno!
Na to će plavuša tiho:
- Uh, izvinite vi, ja bih samo jedan hamburger sa pomfritom.



Mujo i Fata uvalili se u krevet i ona dohvati knjigu, a on novine.
Čitaju oni tako, kad Mujo zavuče ruku pod deku i ubaci prst Fati
u onu stvar. Ona se promeškolji i promuklo upita:
- Mujo, bolan, jel' b' ti to jebav'o?
Mujo izvuče prst:
- Jok, bona, močim prst da mogu okrenut' stran'cu!



Javni bilježnik:
Prije nego pročitam oporuku, gospođo Jelić,
biste li se udali za mene?



Došao stariji Cigo očnom ljekaru:
– Doktore, trebaju mi naočale za čitanje.
Doktor mu da naočale odgovarajuće dioptrije.
Poslije nekoliko dana, Cigo ponovo dođe kod doktora:
– Doktore, jebiga, pa ja i dalje ne znam čitati.



Zaprepašteno pita otac trinaestgodišnju kćer:
Zašto je mama pala u nesvijest?
Sama je kriva, zašto čita moj dnevnik!?



Na ovom svijetu sve je relativno,
jedino je čovjekova glupost apsolutna!



Mijenjam šator za dvoje(korišten samo jednom)
za dječija kolica.




<< Arhiva >>