Svašta-nešto hehe..

08.07.2021.



Jednog dana Mujo će svom šefu:
- Šefe, čuo sam da ako odeš na Mjesec i vratiš svoj sat unazad možeš
se podmladiti za onoliko vremena koliko sat vratiš unazad. Ja odo' probat'.
Na to će šef Muji: - Hajde, Mujo, učini mi uslugu i ponesi i moj sat
sa sobom pa me za
jedno desetak godina pomladi.
Tako Mujo zapraši na Mjesec i vrati se nakon par dana, te nađe svog
šefa kako se u pijesku igra s lopaticama....
Na to će šef dječjim glasom:
- Je li, Mujo, što učini od mene, ja rekoh da me pomladiš desetak godina, a ti!?
Mujo će na to: - Ma vratio bih ja tebe ravno u pičku materinu, ali
puk'o mi feder na tvom satu.



Kaže jedan Crnogorac drugom:
- Danas sam radio!
A drugi će na to:
- Ma nemoj, a gdje ti je antena?



Članak 1.
Šef je u pravu.
Članak 2.
Šef je uvijek u pravu!
Članak 3.
U slučaju da je podređeni u pravu,
što je posve nemoguće, primjenjuju se članci 1. i 2.
Članak 4.
Misliti nije potrebno - šef misli za sve.
Članak 5.
U slučaju da misliš - misli kao šef.
Članak 6.
Tko u šefov ured ulazi sa vlastitom
- obavezno izlazi sa šefovom idejom.
Članak 7.
Za sve neuspjehe krivi su isključivo podređeni.
Članak 8.
Za uspjehe zaslužan je jedino šef.
Članak 9.
Šef ne jede - on se hrani.
Članak 10.
Šef ne pije - on degustira.
Članak 11.
Šef nikada ne kasni - on je zadržan.
Članak 12.
Šef na radnom mjestu ne čita novine
- on se informira.
Članak 13.
Šef nikada ne odlazi s posla
- njegova nazočnost neophodna je na drugom mjestu.
Članak 14.
Ako postoji ikakva nejasnoća - pogledaj članak 1. i 2.



Zove Hercegovac iz Širokog Brijega kuma u Zagrebu:
– Kume, sutra mi putuje sin u Zagreb, pa je l’ bi mu mogao
naći kaki pos’o…?
– Nema frke… evo, zastupnik u Saboru, plata 20. 000 kuna a
ništa ne mora radit… Samo ruku diže…
– Ne, ne, to je previše para za mladog čoveka koji tek počinje…
Imaš li nešto za manju platu, a s više posla, da se nauči odgovornosti?
– Kako ne, ima, sekretar u stranci, 15. 000 kuna i nešto papirologije…
– Ne, ne, i to je previše.
– Onda direktor preduzeća… 12. 000 kuna i dosta odgovornosti.
– Ma kume, je l’ imaš neki odgovoran pos’o a za recimo 4. 000 kuna?
– A jebi ga kume… za to će morati ići na faks…



Osnovao Lav novu firmu i zaposlio magarce da rade.
I u prvo vrijeme sve je išlo odlično. Lav je rukovodio, magarci
radili, a firma se razvijala.
Poslije nekog vremena Lav je uvidio da ima mnogo novca, ali da nema
slobodnog vremena pa je odlučio zaposliti menadžera. I zaposli Lav
Medvjeda kao menadžera da rukovodi firmom.
Kao profesionalni menadžer Medvjed je tražio razne izvještaje da bi
mogao što bolje upravljati firmom, ali i da izvještava Lava.
I tako je Lav uživao, Medvjed rukovodio, a magarci radili i još pride
pisali izvještaje za Medvjeda.
Poslije nekog vremena Medvjed zaključi da suviše vremena provodi
analizirajući te izvještaje pa zaposli tri Vuka kao voditelje poslovanja čiji
će posao biti da od svih tih izvještaja prave jedan sažeti izvještaj Medvjedu.
Da bi pokazali Medvjedu koliko su oni stručni i vrijedni, Vukovi su
magarcima uveli još novih izvještaja.
Sada su magarci pored redovnog posla i starih izvještaja dobili
pisanje i novih brojnih izvještaja.
To ih naravno nije činilo sretnima pa su počeli gunđati jer su morali
ostajati duže na poslu da bi završili sve te izvještaje za Vukove.
Medvjed je uočio da moral u firmi opada te je zaposlio
Lisicu da ga podigne.
Lisica je provodila ankete, organizirala razne tečajeve, događaje i
skupove u svrhu podizanja morala u firmi, ali sve to
izvan radnog vremena i vikendom.
Magarci su sada već otvoreno pokazivali nezadovoljstvo jer su
imali sve više i više posla i sve manje i manje slobodnog vremena.
U isto vrijeme Lav je primijetio da profit firme drastično opada te je
pozvao Medvjeda, Vukove i Lisicu na sastanak da odluče što i kako dalje.
Na sastanku je odlučeno:
- Otpustiti pola magaraca da bi se smanjili troškovi poslovanja,
a preostalim magarcima umanjiti plaću za 20%.
Svaka sličnost s aktualnim događanjima u zemlji je sasvim
slučajna i za to ova basna unaprijed odriče bilo kakvu odgovornost!



Razgovaraju policajac i plavuša
Plavuša: Sviđa mi se vaš posao, mogu li i ja biti policajka?
Policajac: Imate li inicijala?
Plavuša: Mislite potencijala? Da, naravno, A.A.



Dva brata Crngorca završila u zatvoru.
Otac i majka došli su im u posjetu.
Nakon ćutanja, neprijatnu tišinu prekida jedan od braće:
- E pa lijepo ste nas vaspitali!




<< Arhiva >>