Vikend hehe..

02.07.2021.


Dama se vraća kući s pregleda kod
liječnika cerekajući se od uha do uha.
Muž je pita: "Zašto si tako sretna?"
- "Doktor mi je rekao da za četrdesetpetogodišnjakinju
imam grudi osamnaestogodišnjakinje."
"A da?" upita je muž:
"A što je rekao o tvojoj četrdesetpetogodišnjoj guzici?"
- "Nismo o tebi pričali"


Djevojčica je shvatila da su joj porasle dlake između nogu.
Zabrinula se i pita mamu za te dlake.
Mama je mirno rekla: "Taj dio na kojem je dlaka porasla zove
se tvoj majmun. Budi ponosan što je tvoj majmun narastao."
Djevojčica se nasmiješila. Za večerom je rekla svojoj sestri:
"Moj majmun je porastao.
"Njezina starija se sestra nasmiješila i rekla:
"To nije ništa, moj već jede banane."



Firma je poput drveta prepunog majmuna,
svi su na različitim granama i na različitim nivoima.
Majmuni s vrha gledaju dole i vide drvo puno nasmiješenih lica.
Majmuni na dnu gledaju gore i ne vide ništa osim šupaka.



Čovjek se nije osjećao dobro pa je otišao doktoru.
Nakon što ga je pregledao, doktor je odveo njegovu ženu
u stranu i rekao, „vaš muž ima veoma bolesno srce. Bojim
se da se neće oporaviti, osim ako se prema njemu ne
ponašate kao prema kralju, što znači da ste uz njega 24
sata dnevno, da pazite na njega i da ne mora ništa da radi sam.
Na putu do kuće suprug je zabrinuto upitao "šta je rekao doktor?"
"Pa", odgovorila je gospođa, " rekao je da se nećeš oporaviti."


Profesor na predavanju kaže studentima:
"Kiseonik je neophodan za disanje i život.
Otkriven je 1773 godine."
Plavokosa studentica odgovara:
"Hvala Bogu što sam rođena nakon 1773.!
Inače bih se ugušila bez njega."


Pitao sam svoju plavokosu prijateljicu zašto drži
prazne boce piva u frižideru ...
Ona je rekla: "One su za moje prijatelje koji ne piju."


Kako se zove kada plavuša oboji kosu u smeđu boju?
Umjetna inteligencija.




<< Arhiva >>