Novac hehe..

01.07.2021.


Fata:
Mujo, šta ti je to na vratu?
Mujo:
Ujeo sam se.



Razgovaraju muž i žena:
Draga, moram ti priznati...
Kad god vodimo ljubav, ja mislim na drugu žensku!
Kako te nije sramota?
Ja kad vodim ljubav s bilo kim, uvek mislim samo na tebe!



Ta­ta Pi­ro­ća­nac sa si­nom oti­šao na va­šar.
U jednom trenutku kaže mu sin:
- Ta­to, daj di­nar da mo­gu da se vr­tim na ri­n­gi­špil.
- Ma koji će ti to an­drak, Ze­mlja se sva­ka­ko vr­ti za dža­be!



Žena vozača Hitne pomoći dobila dvije kćerke bliznakinje.
- Tinu i Ninu.



Ona:
Muž mi se vraća za sat vremena.
On:
Pa šta ima veze, ništa ne radimo?
Ona:
Vidim a vrijeme prolazi...



Bračni par trči po kući i ubrzano je posprema.
Draga, sad će doći vodoinstalater, skidaj gaćice!
Molim?!
Sa radijatora skini!!!



Razgovaraju dva mladića.
Odakle si?
Iz Đavolje varoši.
Znaš li mi bivšu možda?




<< Arhiva >>