Popijmo si malo hehe..

23.06.2021.

Popijmo si malo,ipak su decki pobijedili.
samo tako nastavite Vatreni jer ovome narodu
treba radosti,a za smijeh cu se ja pobrinuti
hehe...



U autobusu gužva, vrućina i svi poskidaju majice.
Kada jedna gospođa digla ruku, a pod rukom dlake. Jedan pijanac joj se obrati:
- Da ti nisi mozda balerina?
- Jok, kakva balerina.
- Pa, kako si uspela dići tako nogu?



Policija ima akciju na pijane vozače. Naravno, smjeste se ispred
najprometnije birtije i čekaju. Oko fajronta krenuli svi kućama,
posmatraju policajci i primjete jednog koji izlazi na parking i
pokušava naći svoj auto, proba jedan odključati, proba drugi, pada, i
nakon dobrih pola sata padanja po parkingu i traženja svog auta,
u međuvremenu parking se ispraznio, pronalazi auto i kreće kući.
Naravno, policija koja ga je posmatrala odmah ga zaustavi i gurnu
mu alkotest koji pokaže 0,0. Gleda njega policajac i u nevjerici i pita:
- Pa, kako imaš 0,0 a tu padaš po parkingu već više od pola sata?
A, vozač odgovara:
- Pa, večeras sam ja morao biti mamac...



- Halo, dobar dan, jel' to savjetovalište za alkoholičare?
- Jeste, izvolite.
- Jel' ide led u vinjak?



Policajac zaustavi pijanca i pita ga:
- Kuda ste krenuli u ovo doba noći?
- Na predavanje!
- Daj, pa tko sad drži predavanje?
- Moja žena!



Zašto piješ šest čaša dnevno, kad ti je doktor dopustio samo dvije?
- Hik, bio sam kod tri doktora!



- U našoj se kuću sve okreće oko moga muža!
- Da, da, i moj dosta pije!



Žena viče na pijanoga muža:
- Barabo, niko i ništa, svinjo pijana, više neću
s tobom živjeti ni jedan jedini dan!
- Ako ti se ne sviđa, vrati se svojoj mami!
- Đubre, pa znaš da mi je mama umrla!
- Zato ti i kažem - reče muž !




<< Arhiva >>