Večeras sve ili ništa hehe..

22.06.2021.



Razgovaraju dva ozenjena muskarca srednjih godina:
– Boze. Sto ovo vrijeme leti!
– Bome imas pravo. Eto dva puta pojebes zenu i prodje godina.


Dok su vodili ljubav, muz od jednom osjeti miris dima.
Uznemireno upita suprugu:
– Draga, ti nista ne osjecas?
– Ne, dragi, i to godinama!


Mali Perica zakasnio kuci, pa ga docekala zabrinuta majka.
– “Gdje si bio sine do sada?”
– “Paa, bio sam sa Milicom u parku.”
– “A sto si tamo radio?”
– “Znas mama, mi smo sjedili na klupi. Onda su na drugu klupu dosli
dvoje i poceli se ljubiti, pa smo se Milica i ja poceli ljubiti.”
– “I onda?”
– “Onda je cika onoj teti skinuo bluzu i poceo je ljubiti u cice, pa
smo to i ja i Milica ucinili.
Zatim joj je dignuo suknju i skinuo gacice, pa smo Milica i ja isto
ucinili.”
– “I sta je onda bilo? – upita vec zaprepastena majka.”
– “Paa, onda su ono dvoje otisli u grmlje… a mi smo se obukli i
dosli kuci, jer nam se nije kakilo!”



Pita Perica uciteljicu:
– “Smije li se uciteljici reci krava?”
– “Ne smije Perice, to ni slucajno!”
– “A smije li se kravi reci uciteljica?”
– “To smije.”
– “Dovidjenja UCITELJICE!”


– Kako se zove mobilni telefon napravljen od drveta ?
-PiNokia.


– Poslije seksa, on zagleda sliku na komodi, pa, zapita:
– Ko ti je ovo na slici? Muž?
– Ne.
– Brat?
– Ne.
– Švaler?
– Ne.
– Pa, ko je onda?
– Ja, prije operacije!



Pita uciteljica djecu: ‘Koje je ovo vrijeme: ja kupujem,
ti kupujes, ona kupuje?’.
Perica: ‘Vreme rasprodaje!’.


Poželimo i veceras mnogo srece Vatrenima:


<< Arhiva >>