Kada se ostari hehe..

16.06.2021.




Haso jarane, ovaj život stvarno nije fer.
Što bolan?
Kad god upoznam neku zgodnu žensku, il' je ona udana,
il' sam ja oženjen!



Konobar u restoranu gostu čita menu:
Znate, specijalitet našeg restorana su puževi.
Znam! Jedan od njih me jučer posluživao.



Djevojka: Kad se vjenčamo prestat ćeš pušiti.
Dečko: Ok
Djevojka: I piti!
Dečko: Ok!
Djevojka: I da, prestat ćeš izlaziti.
Dečko: Ok
Djevojka: Što bi još mogao promijeniti ?
Dečko: Ideju da te oženim.



Razgovaraju dvojica poduzeznika:
Ne mogu spavati. Posao ne ide otkako su uveli ove mjere,
moram dijeliti otkaze. Zadužen sam do grla.
A ti?
Ko' beba.
Kako, kad si dužan kao i ja?
Sat spavam, sat plačem.



Vozi čovjek auto i vidi lika kako stopira. Pokupi ga i nastavi vožnju.
Negdje tijekom vožnje on u šali pita:
Kako te nije strah, kako možeš biti siguran da ja nisam manijak ili ubojica?
Vidi, kolike su šanse da su u istom automobilu dvojica ubojica.



Imaš li Facebook?
Da.
Imaš li Instargram?
Imam.
Viber?
Imam.
Imaš li dečka?
Ma sad ću i njega instalirati.



Doveli babu na hitnu pa ju pita doktor:
Bako, opet vi? Pa juče smo vas spasili od trovanja gljivama,
što vam je danas?
Ma isto sine, ostalo od juče pa reko' da se ne baci.




<< Arhiva >>