Auuuuu hehe..

15.06.2021.




Halo, dobar dan gospođo. Zovemo vas iz bolnice.
Vašeg supruga je udario grom.
Zar vani pada kiša?
Da.
Jaoo, nisam pokupila veš sa štrika!



Zvoni telefon ujutro:
Halo, oteli smo vam suprugu.
Tražimo 100 000 eura za otkupninu.
Ali ja nemam toliko novaca!
Ne zanima me!
Zvoni telefon uveče:
Dođite hitno po suprugu.
Ali ja nemam toliko novaca, što vam tu nije jasno?
Nema veze, ne treba ništa, samo ju vodite!



Prolazim ja kraj bankomata kad ono tamo
neka djevojka namješta dekolte.
Gledam ju pa joj rekoh:
Ne vjerujem sestro da ti to kod njega pali!



Razgovaraju dvije prijateljice pa se žali jedna drugoj:
Onaj moj je opet otišao na pecanje. Sigurno ima drugu!
Nemoj tako, ti odma misliš na najgore. Možda se utopio!



Pijanac je na pregledu kod doktora:
Zbilja ne mogu ustvrditi što vam je. Mislim da je to zbog alkohola.
- kaže doktor.
A pijanac odgovara:
Dobro, gospon doktor, bum došel kad se otreznite!



Na gradskom groblju, jedna mlada udovica uređuje grob svog supruga.
Nakon što je obrisala prašinu s nadgrobne ploče i stavila svježe
cvijeće, podigne se, pozdravi supruga mahnuvši prema njegovoj
slici i počne se udaljavati od groba hodajući unatrag. Vidi je jedan
gospodin koji je upravo posjetio grob svoje supruge i pita je:
Gospođo, zašto hodate unatrag? To je opasno jer
se možete spotaknuti i pasti.
Imate pravo, ali je moj pokojni suprug uvijek govorio
da pogled na moju stražnjicu diže mrtve iz groba.



Suprug je otkrio da ga supruga vara s drugim čovjekom i bjesni po kući.
U jednom trenutku se izazovno postavi ispred nje i upita:
Daj mi molim te reci što to on ima, a da ja nemam?
Hoćeš li u centimetrima ili u kunama?




<< Arhiva >>