Znači dalje idemo hehe..

14.06.2021.

Godisnji prosao dobro,a ne kao nasa tekma jucer,ali bice bolje hehe
Da se opet zahvalim nasem blogeru i prijatelju Bellartu Branku
za prekrasne suvenire..Znaci ako ste u Istri i zeljeli bi si uzeti
neki suvenir,obavezno njega kontaktirati jer on ima samo unikate..



Facebook: Najbolji sam!
Youtube: I ja!
Google: Bez mene ništa!
Internet: Molim!?
Kompjuter: Bez mene nema nikog' od vas!
Struja: O čemu vi pričate?
Tesla: What?
Teslina mama: šta?
Teslin deda: Da nije nas, nebi ni vas bilo!
Adam i Eva: šta si to rekao?
Bog: Sram vas sve bilo!
Čak Noris: Ajmo razlaz.



Uzbuđen muž upao u spavaću sobu:
– Brzo, ženo, obuci se, kuća gori!
Tada se začu glas iz ormara:
– Spašavajte namještaj! Spašavajte namještaj!



Kaže dečko plavuši:
- Ti si kao Barbika!
- Aaaaaaa…! Hvala ti! Jel misliš visoka i prelijepa?
- Ne, plastična i bez mozga!



Pita prijatelj prijatelja:
- Što ti je to modro oko?
- Udarila me žena.
- Zašto?
- Zato što sam joj se obratio sa 'ti'.
- I zbog toga te prebija?
- pebija prebija. Ležim ja na krevetu, ona me gurka i kaže mi
'Nismo odavno imali odnos', a ja joj kažem: 'Ne mi, nego ti'.



Lijepa žena kaže ljubavniku:
- Postoje dva mjesta gdje bih voljela da me ljube!
- A koja su to mjesta? - pita ljubavnik.
- Akapulko i Majami!



Rodila Fata i deseto muško djete, pa je doktor pita:
- Fato, koje ćeš mu ime dat'.
- Pa, Mujo - kaže Fata.
- Pa, dobro Fato, i desetom djetetu daješ ime
Mujo, pa kako ih prepoznaješ - pita doktor.
- Doktore, pa po prezimenu- kaže Fata.



Imao Mujo brdo djece. Jednoga dana djeca se igrala u dvorištu,
skakala okolo, pentrala se po drveću, a neka se djeca zanijela i
prešla se igrati u komšijino dvorište. Vikne Mujo komšiji:
'Komšija, nećete se ljutiti ako se moja djeca igraju u vašem dvorištu.
Komšija vikne nazad:
'Ma Mujo nema veze, nek` se djeca igraju - tvoja djeca su moja djeca.'




<< Arhiva >>