Bavite li se nekim sportom hehe..

26.05.2021.



Dolazi zena kod ginekologa i kaze:
Doktore kad rasirim noge iz pice se cuje:
-Napred zvezdo...
Kaze doktor:
-Ne brinite,puno picaka ovih dana to govori.



Kakva je razlika izmedju fudbalera i nogometasa?
- Nogometasi idu na Europsko Prvenstvo..



Koja igra je rasistička?
- Biljar - jer bijela loptica gura crnu u rupu



Sudija:
- Messi, imam jednu dobru i jednu lošu vijest za tebe.
Messi :
-Reci prvo lošu.
Sudija:
- Osuđen si na smrt i bit ćeš streljan.
Messi :
- A šta je onda dobra?
Sudija:
- Ramos će pucati !!



5 PRAVILA CRNOGORSKOG NOGOMETA
1.Sutni loptu sto dalje od sebe
2.ako ne mozes da trcis glumi da si fauliran i odmaraj sto duze
3.ako ti nije dobro ispala slika u novinama sutni loptu
u fotoreportera da se osvetis
4.dodaj loptu golmanu sto vise puta mozes da bi vise
odmarao a da bi on ostao budan
5.pazi da nepokvaris frizuru jer sve se vidi na televiziji



Kaze Federer Nadalu:
- Ja sam za tebe bog!
A Nadal ce na to:
- A ja sam za tebe Novak Djokovic!



Dodje devojka teratanu i gleda zgodnog maladica,pa m pridje:
- znas ti si meni sladak! sta radis u subotu uvece?
a mladic odgovara: bicepse i ramena!!!




<< Arhiva >>