Vaš omiljeni restoran,kafić hehe..

24.05.2021.



Došla žena (sa blagom govornom manom) u jednu kavanu,
i poslije prijatne večere ona upita konobara:
-Šta imate za piče?
Konobar joj odgovori, za piče imamo kurac!
Iznervirana gospođa počela je da viče na njega i tražila Šefa sale,
kako bi uputila primjedbu na ponašanje konobara.
Pošto mu je ispričala za neprijatan događaj, on je naterao konobara
da ode u podrum i da u znak izvinjenja donese najbolje vino.
Konobar je brže bolje otrčao do podruma i sipao čašu najboljeg
vina iznerviranoj gospodji.
Kada je pomirisala vino ona upita konobara:
– Zašto ovo piče miriše na budžu?
Konobar će na to: – Mani me ženo kurca,
ću ostanem bez posla zbog tebe.



Došao Mujo u restoran, sjeo za sto i dolazi mu konobar.
– Izvolite?
– Donesite mi ono što jede onaj gospodin tamo! – odgovori Mujo.
– Sačekajte.
Vraća se konobar nakon 15 minuta sav u masnicama i jedva stoji na nogama.
– Oprostite gospodine, što ste ovoliko čekali, ali jedva sam mu oteo!



Seljak dolazi u luksuzan restoran i pita konobara što nude:
– Danas imamo kavijar.
– Kavijar? A što je to kavijar?
– To su vam jaja od ribe.
– Dajte mi onda dva na oko.



Mujo, njegova žena i tašta u restoranu, dolazi konobar i pita:
– Šta želite?
Mujo odgovori: – Ja želim teletinu.
– A lude krave, kaže konobar.
Mujo: – One neka naruče za sebe!



Dolazi Crnogorac u kafić, prilazi mu konobarica, i on naruči kavu.
Ona ga pita:
– Kakvu kavu? Jaku, slađu, gorču?
– Jaku ka’ što sam ja i slatku ka’ što si ti.
Donese devojka kavu, on proba, pa kaže:
– A je li mala, da se ti nijesi malo precijenila?!



Ulaze mali Ivica, policajac, plavuša, Mujo i Haso u kafić i sjedaju za sto.
Prilazi im konobar i kaže:
- Šta je ovo, neki vic, jelda!?



Prolaze Mujo i Haso pored kafića u kojem je upravo počela tuča. Kaže Mujo:
Idem vidjeti kakva je to gužva tamo.
Vrati se on nakon par minuta razbijenog nosa, a Haso ga radoznalo upita:
I Mujo, kakva je tamo gužva?
A Mujo će:
Ma kakva gužva, nema uopće gužve, odma dođeš na red!




<< Arhiva >>