Kupujete li često cipelice hehe

05.05.2021.



dolazi žena kući sa kesom
-opet si nešto kupila
-to mi je za u kuhinju..
-a šta je?
-visoke štikle začine da mogu da dohvatim,,,



Mužu je stiglo pismo, ali ne smije da ga pokaže ženi.
- Vidim da te je pismo prilično zabrinulo, dragi.
Reci mi o čemu se radi. Ja sam tvoja supruga i tu
sam da ti pomognem u nevolji.
Tvoji problemi su i moji problemi, sve treba da riješavamo
zajednički, da dijelimo dobro i zlo...
- Pa dobro...Piše nam ljubavnica da smo postali otac.



- Čime se baviš?
- Pojim stoku!
- Aha, znači poljoprivreda, stočarstvo...
- Ne, ja sam konobar.



- Susjeda otkud ova torta, što slaviš?
- 20 godina od kad radim u marketu!
- Mislite 19,99?


Stariji čovjek se udvara mladoj djevojci:
- Zar vam se ne čini da smo stvoreni jedno za drugo?
Djevojka:
- A zar se vama ne čini da ste vi stvoreni mnooooogo prije mene?!



Kaže djevojka dečku:
- Volim kad me gledaš u oči dragi!
- Pa kad nemaš sise...



Vegani se ne seksaju, oni se kaleme.




<< Arhiva >>