Gospon Doktore hehe..

03.05.2021.



Pricaju dva doktora, ko od njih je imao tezu operaciju.
1: "Ja sam nedavno imao jedan slucaj kad se covjek zajurio 300km/hu
udario u betonski zid. 30 dana smo ga samo strugali sa zida."
2: "Nedavno je jedan peder ispao iz aviona i nabio se ravno
na banderu. 30 dana smo mu skidali blazesni osmjeh sa lica."



Došao mladi bračni par kod doktora
žaliti se kako nemogu dobiti dijete.
Več tri i pol godine u braku, isprobali sve što su znali,
isprobali sve savjete, probali u različito doba dana, mjeseca,
isprobali sve poze i...
odjednom doktor ustane i upita;
"dečki, jel vi to mene zajebavate?"



Liječnik dođe na farmu poroditi ženu i u kući je zatekne
samu s petogodišnjim dječakom. Na farmi nije bilo struje pa
liječnik zamoli petogodišnjaka da drži lampu dok ovaj pomaže
njegovoj majci. Nakon dvadesetak minuta rodi se dijete, liječnik
ga uzme, podigne i udari po stražnjici kako bi pospješio prvi udah.
" Udri ga opet" poviče petogodišnjak "tako mu i treba kad se tu zavlači!"



Mlada žena ulazi kod seksologa:
- Doktore, ja sam... kako da vam kažem... malo perverzna.
- O čemu je riječ?
- Ovaj... sramota me da kažem...
- Pa dobro, i ja sam malo perverzan, ’ajde vi meni kažite
vaš problem, a onda ću ja vama moj.
- Pa... dobro, volim da me šljepkaju po guzi.
- I to je sve???
- Da. A koja je vaša perverzija ?
- Pokazaću vam. Idite iza zavjese, skinite gaće i čekajte.
Žena ode i skine se. Prolazi minut, dva, pet... ništa. Konačno
ona proviri iza platna i vidi doktora kako sjedi za stolom,
puši cigaru i čita novine.
- Šta je bilo? Zar vi niste perverzni?
- Kako nisam? Upravo sam vam se posrao u tašnu!


U gradskom autobusu gužva i žena se sa kraja dere:
'Jel ima ovdje negdje doktora?'
Doktor se progura kroz masu, staje ljudima na noge, pada, jer se autobus
ljulja i napokon stiže do žene:
'Ja sam doktor'
Žena: 'Bolest tri slova...



Baba prilazi doktoru nakon pregleda:
– Doktore, nauka je zaista mnogo napredovala.
Kad sam bila mlada, morala sam se svući gola,
a danas je dovoljno da pokažem jezik!



Probudi se pacijent nakon operacije i pita:
– Doktore, kako je prošla operacija?
– Nisam ja doktor, ja sam Sveti Petar!




<< Arhiva >>