Mračni-Bračni hehe..

22.04.2021.



Žena izlazi iz kupatila i kaže mužu:
Obrijala sam mačkicu, da li znaš šta to znači?
Znam, sifon se začepio!



Znaš li da su komšija Pero i susjeda Mira juče
imali parnicu za razvod braka?
I, ... kako su se podijelili?
Njoj deca, njemu dadilja.



Muž i žena se bučno raspravljaju u kazalistu za vrijeme jedne predstave.
Nakon petnaestak minuta, čovijek koji je sjedio
iza njih izgubi strpljenje i obrati im se:
Izvinite, ali ništa ne čujem!
A muž će:
I ne treba da čujete, to se tiče samo nas dvoje!



Veterinar zove muža telefonom:
Vaša žena je ovdje sa mačkom i želi da je uspavam,
slažete li se sa time?
Naravno, a mačku pustite slobodno,
zna ona sama da se vrati kući!



Bračni razgovor:
Ljubavi, hoćeš li kavu?
Može ...
E, ajd` skuvaj i meni jednu, molim te!



U pola noći:
Pa gdje si sad pošla?
Da vidim da li sam svuda po kući pogasila svijetla.
Aha, ponesi i meni jedan komad!



Ljubavi, juče sam kupila novi telefon, ali mi se na
ekranu pojavilo neko čudovište. Šta da radim?
Srećo, isključi prednju kameru!




<< Arhiva >>