Djeca-naše najveće bogatstvo hehe..

14.04.2021.



Kaže sin mami: Mama,mama naučio
sam brojati od 1 do 5!
Mama: Hajde da čujem.
Sin: 2,3,4,5!
Mama: Sine,a gdje ti je 1?
Sin: Kod učiteljice u imeniku



Reci ti nama Ivice, kako se u Hrvatskoj dijeli stanovništvo?
Mali Ivica ustane i spremno odgovori:
Stanovništvo u Hrvatskoj dijeli se na: Tajkune, Dajkune i Nemakune!



Došao mali Ivica iz škole i pita mamu:
Mama mama, što je to impotencija?
Sine to ti je kad kuhanim špagetima igraš pikado!



Dolazi mali Ivica kući iz zoološkog vrta i kaže tati:
Tata vidjeli smo svinju veliku kao ti.
Tata mu na to odgovori:
Nemoguće sine, nema veće svinje od mene!



Pitala učiteljica djecu šta će biti kad odrastu.
Ja ću biti mafijaš! - kaže mali Ivica.
Pobogu djete, pa što baš mafijaš?
Mafijaši su najjači, imaju puno para, vole ih žene, voze dobre pile...
baš kao onaj najnoviji model dolje što je parkiran.
Javlja se mali Davor i kaže:
Ja ću biti političar... predsjednik države!
Ajde, to je već lijepše, ali zašto bi baš u politiku Davore?
I oni imaju puno para, nitko im ništa ne može, čuvaju ih tijelohranitelji,
imaju vile i stanove, voze se u dobrim autima...
baš kao onaj najnoviji model što je dolje parkiran.
A što bi ti volio biti Perice? - upita učiteljica malog Pericu.
Ja želim biti dlakav po cijelom tijelu!
Bože Perice... pa što baš dlakav, od čega ćeš živjeti,
u cirkusu ćeš nastupati!?
Vidite učiteljice... moja sestra je dlakava samo malo između nogu,
a ono dolje je njen Mercedes!



Na ispitu iz vjeronauka vjeroučitelj pita Ivicu:
No reci mi, tko je bio Sv. Pavao?
Ivica pogleda naokolo, možda će mu netko pomoći.
Učitelj koji je sjedio po strani vidi malog Ivicu u neprilici pa mu tiho šapne:
A-po...
Apotekar!! - veselo će Ivica.



Pita mama Ivicu:
Zašto ne jedeš? Rekao si da si gladan kao vuk!
A kad si ti vidjela vuka da jede mahune?




<< Arhiva >>