Par piva za vikend hehe..

05.03.2021.



Majka telefonira učiteljici: „Molim vas da više djeci ne
dajete zadatke iz matematike u kojima pivo stoji 50 kuna i osamdeset.
Muž cijelu noć nije mogao zaspati.“

Pivo vino šljiva loza, to je moja dijagnoza.

Razlika između života i piva je u tome što kad je pivo pri kraju
možeš reći: Konobar, još jedno!



Zašto se američko pivo poslužuje ohlađeno?
Da bi se razlikovalo od mokraće.

Znam da je istina negdje između prvog i četrdesetog piva

Prvo pivo je za zdravlje, drugo za zadovoljstvo,
treće za sramotu, a četvrto za ludilo



Veliki ekran, hladno pivo, grickalice,
tekma treba poceti,supruga. Izbacite uljeza.

Ja nikad ne pijem, osim kad sam sam ili u društvu.

U vinu je mudrost, u pivu je snaga, u vodi je bakterija



Nastavnik objašnjava mjere volumena:
„Imamo centilitar, decilitar, litru, i što dolazi onda?“
„Mamurluk.“

Kasno uvečer zvoni na vratima. Pred vratima stoji muškarac
s očitim problemom s ravnotežom i govorom:
Oprostite što smetam. Nestalo mi je piva, pa sam htio pitati,
je li to samo kod mene, ili u cijeloj zgradi?

Blagoslovljena je majka koja rodi pivara



Učitelj: „Umjesto Sava se ulijeva u Dunav, možemo reći:
Dunav upija Savu. Može li netko od vas navesti sličan primjer?“
Učenik: „Umjesto Tata pije Žuju, možemo reći:
Žuja se ulijeva u tatu.“

„Zamisli,“ žali se gospođa Horvat prijateljici, „muž je došao iz birtije
tek pred jutro, a još taj svinjac koji je napravio u kući, užas!“
„A zašto ne napraviš kao ja?“ savjetuje prijateljica.
„Moj dođe usred noći, a ja se probudim i pitam: To si ti, Pero?“
„I kako ti je to pomoglo?“ upita prijateljica začuđeno.
„Tako, on se zove Martin!“

Više ih se utopilo u vinu i pivu, nego u vodi



Djetinjstvo je kao pijanstvo.
Svi se sjećaju što si radio, osim tebe.

Pitali gospodina Novaka: „Zašto sinoć nisi bio u birtiji?“
„Moja žena je zaključila da mi se ne ide!“

Kad se desi nešto loše, piješ da to zaboraviš, ako se dogodi
nešto dobro, piješ da proslaviš, a ako se ništa
ne desi, onda piješ da bi se nešto desilo.



Ljubav je jedna vrsta pijanstva. Kad čovek popije prvu i drugu čašu,
otvore mu se apetiti i javi žeđ, i onda sručuje čašu za čašom.

Tri najveće pivske laži:
1. Idemo na jedno,
2. Popijemo i idemo,
3. Od sutra ne pijem.

Pivo dolazi na svijet zahvaljujući ljudskom znoju i božjoj ljubavi




<< Arhiva >>