jao cigo hehe.

04.03.2021.



Reče Rom: "Biti...ili ne biti?"
I prebije decu.



Pitaju Roma koji je imao desetoro dece:
- kako ti pamtiš svoj deci imena?
- pa znaš kako, sva imena počinju na P,
samo je pedža na dž!



Zaustavlja policajac roma u kolima koji neće da stane.
Policajac sjeda u auto i stigne ga te ga zaustavi.
- Aloooo! Ti ne jebeš policiju? - pita ga policajac.
- Jebo bi te majke mi, nego te nisam video!



Prilazi cigo devojci u kafiću da je muva:
- Izvini molim te, mogu da te pitam nešto?
- Pa...možeš.
- Pa.. lepa si!



Romu se porodila ćerka, i on je pozove u bolnicu i upita:
- Je li, ćerko, šta si mi rodila? 'Oću li budem baba il' deda?



Stavio Rom tezgu na ulici i viče:
- pregorele sijalice samo 5 dinara!
Stane jedan radoznali prolaznik i uputa ga:
- a šta da radim sa pregorelom sijalicom?
Kaže mu Rom:
- Pa batice, lepo zameniš u preduzeće.



Budi se Rom u bolnici poslije operacija kičme i odmah zakuka:
- Doktore moj pa ja ne osećam više moje noge!
- Pa, morali smo da ih operemo.




<< Arhiva >>