Ništa bez gaća hehe.

24.02.2021.



Kaže doktor Muji:
Morate dati uzorak krvi, stolice, urina i sperme.
Mujo će:
Evo ti, bolan, gaće, tu ti je sve!



Dosao Ciga kuci i kaze deci:
- Deco, recite dragicka!
- Dragicka, cale!
- Danas menjate gace!
- Uraaaaaaaaaaa!!! - razdragano ce deca.
A Ciga:
- Ti sa njim, ti sa njim, ti sa njim!!!



Dolazi muž kući pijan kao letva, košulja mu cela ispovraćana, smrdi.
Kada ga je žena videla takvog počela odmah da viče:
– “ Pogledaj se na šta ličiš, stoko pijana, opet si se uneredio od alkohola“.
Na to će pijanac: – „Dušo nisam to ja, to se neka budala
ispovraćala po meni, evo dao mi 10 eura da mi se izvini,
pogledaj“ – i izvadi novac iz džepa.
Ovo nije novčanica od 10 Eura,ovo su 20 Eura..?
-Pa malo mi se i usrao u gaće..



Šeta pas pustinjom i u jednom trenutku kaže:
Ako uskoro ne nađem neko drvo, upišat ću se u gaće!



Zezaju se unuci s djedom i stave mu Viagru u čaj.
Ode djed na njivu i poslije nekog vremena se vraća sav upišan.
Što je bilo, djede, što si upišan?
Stanem ja pišati, izvadim ga, vidim nije moj i vratim ga u gaće.



Uvali se Mujo u krevet kraj Fate koja već tone u san, i
pokuša je nagovoriti maznim glasom:
- Fato, bona, nemam gaće …
Fata odmahne rukom i pospano promrmlja:
- Dobro, opra’ću ti sutra jedne …



Mujo se hvali Hasi kako je bio kod Fate u posjeti:
- "Ovako je to bilo: otiso sam kod Fate pa mi kaze idemo iza
kuce babo mi spava. I tad me Fata zamoli, skini mi gace Mujo!
I ja joj skinem gace, pa joj skinem carape, pa skinem suknju,
pa skinem grudnjak."
- "Uh, uh", uskliknu Haso: "al' je bilo belaja, i na kraju bil ono?"
- "Bi na kraju jarane vako: Fata mi rece kako si ti dobar Mujo.
Hajde sad skni i stipalice sa zice i pomozi mi da pakujemo ves."




<< Arhiva >>