Volite li karikature hehe..

23.02.2021.



Došao lik u biblioteku i kaže:
- Dobar dan, dajte mi neku knjigu o samoubojstvu.
A bibliotekarka će:
- Jeste, pa da mi je posle ne vratiš.



Pita Fata Muju:
- "Mujo, cula sam da si ti vidovit. Mozes li i mene nauciti da i ja budem?"
- "Mogu", rece Mujo
- "Fato", skini dzemper. Fata skine dzemper.
- "Fato, skini bluzu." Fata skine bluzu.
- "Fato, skini suknju." Fata skine i suknju.
- "Mujo, je li ti to hoces da me jebes?"
- "Eto vidis da si vidovita."



Dođe Mujo popijan kući, uđe u kuhinju kad tamo Fata se
sagnula i stavlja pitu u rernu.
Ugasi svjetlo i navali na nju, kad je obavio posao
uđe u dnevni boravak kad tamo Fata sjedi.
- Šta radiš ti tu? - pita Mujo.
- Gledam televiziju bolan, zar ne vidiš.
- Pa ko je ono u kuhinji, jel ti ono mater došla?
- Jok bolan moja, TVOJA



Pošlo društvo u lov.
Rezervirali su dvokrevetne sobe, ali nitko nije htio dijeliti sobu
s Perom, koji je užasno hrkao.
Odlučili su da nije pošteno da jedan isti svo vrijeme
bude s njim pa će se smjenjivati.
Poslije prve noći uz Peru, jedan od njih je ustao sav
razbarušen i s ogromnim podočnjacima.
Ostali su zabrinuto pitali: Čovječe, što se dogodiilo?
- Pero je toliko hrkao da sam cijelu noć prosjedio u krevetu i gledao.
Sljedeće noći je drugi bio na redu. Ujutru isto – izgledao je
strašno blijed, podbuhao, jedva se držao na nogama.
Pitali su: Kako je bilo? Izgledaš grozno!
- Bilo je nepodnošljivo. Pero struže kao pilana.
Cijele noći sam ga samo gledao.
Slično su prošli i ostali.
Onda je na red došao Mujo.
Ujutru se pojavio odmoran i čio, uređen i odlično raspoložen.
- Dobro jutro, družino!
Nisu mogli vjerovati svojim očima. Pitali su: Kako sad to?
- Dakle, spremali smo se za spavanje. Prišao sam
Peri, zagrlio ga, pipnuo mu stražnjicu uz nježan
osmijeh i poljubio za laku noč. Poslije je cijele noći
Pero sjedio i gledao mene.



- Chuck Norris je lupio kiklopa među oči.



Što je Sahara?
- Šuma u kojoj je Chuck Norris bio drvosječa!



Kaže otac sinu:
- "Perice, glup si ko ovaj stol (pokuca na stol)".
- "Tata, tata, netko kuca."
- "Neka sine, ja ću."




<< Arhiva >>