Sve za glazbu (muziku) vezano hehe....

22.02.2021.



Koja je razlika između jumbo pizze i glazbenika?
- Jumbo pizza može nahraniti četveročlanu obitelj.



- Koji su sigurni znaci smrti?
- Limena glazba.



- Sine, platit ću ti svaki dan 10 kuna da vježbaš
svirati klavir - kaže otac Ivici.
- Ali tata, susjed Marko mi plaća 15 kuna samo da ne sviram



Mujo svira klavir i Haso ga upita:
- Kako, bolan, sviraš klavir kada ti je Fata juče umrla?
- Sviram, ali samo na crnim dirkama.



Pijanog momka prate tamburaši iz birtije. Gleda to pop, pa mu kaže:
- "E, nesrećo jedna, zar te takvi prate?"
- "Bolje oni nego ti!"



Ispred manastira casne nadju zanemoglog stranca i unesu ga u manastir.
Sutradan jedna ode da ga obidje, kad on leži go.
Pita ga ona šta mu je to izmedju nogu
-Drvo života, reče on, uzmes ga u
ruke, masiraš i vidjećeš kako raste. Kad drvo poraste,
onda joj reče da sjedne na njega i da skakuće.
Kad se to završi… ode casna i sve ispriča drugoj.
-Ala, laže, veli ona, meni je rekao da je frula,
duvala sam dva sata ali nikako da zasvira!



Ušao čovjek u mesaru i pita mesara:
Imate li mačijih crevaca? Trebaju mi za žice za gitaru.
Ne, imamo kravljih pičaka za usnu harmoniku.


Đorđe je mnogo volio viceve,nema koncerta
da nije ispricao par viceva..Ja se od njega oprastam humorom...
Jedna njegova pjesma koju sam volio.




<< Arhiva >>