Ne zaboravite-Valentinovo je u nedjelju hehe..

12.02.2021.



- Što je najljepše što curi možete uzeti za Valentinovo?
- Nevinost.



Mujo sretne Hasu na Valentinovo praznih ruku,
pa ga pogleda ispod oka i upita:
- Haso, bolan, šta 's uz'o Habibi za Valentinovo?
Haso slegne ramenima:
- Šta sam joj uz'o? 100 maraka, nije imala više!



Fata sretne Muju za Valentinovo s buketom cvijeća u
ruci i sva nasmijana upita:
- Mujo, bolan, jel' to cvijeće za mene?
Mujo odmahne glavom:
- Jok... to je za sekretar'cu...
Fata se naljuti:
- Majmune jedan, njoj cvijeće, a men' kurac?
Mujo hladnokrvno odgovori:
- 'O'š onda ti cvijeće!



Mujo naleti na Hasu na čaršiji i zgrabi ga panično za kaput:
- Haso, bolan, pomagaj! Danas je Valentinovo, ne znam
Fati šta bi uz'o, ima para, ima svega...
Haso konta, konta pa ispali:
- Pa uzmi papir i olovku i napravi nešto kao kupon,
tipa JEDAN SAT JEBANJA!
Muji se svidi ideja i tako napravi.
Nakon par dana sretnu se njih dvojica i pita Haso:
- I, bolan, kako je prošlo ono s poklonom?
Mujo tužno slegne ramenima:
- Loše, bolan ....
Haso zabrinuto upita:
- Pa šta bi?
Mujo uzdahe:
- Ja napis'o kako si mi rek'o, napravio kupon i dao joj ga ...
ona kada ga pročita skoči na mene, izljubi me cijelog, otvori
ladicu, uzme sve kondome i taman kad se ja počeo skidat, ona
strpa kondome u torbicu i kaže mi: Fala, vraćam se za sat vremena!



BOSANSKA POEZIJA ZA DAN ZALJUBLJENIH:
Sunce je raspizdilo svoje zrake , vrapci se deru ko konji.
Mene pici depresije, u dusi mi opsesija , jbo mater ako te ne volim.
Sretan dan zaljubljenih!



Ona: Dragi gde idemo za dan zaljubljenih?
On: Ti u bolnicu a ja u zatvor, budeš li me još jednom pitala!



Vidi Mujo na smeću vibrator koji je tek nedavno kupio svojoj Fati:
– Što si bacila poklon koji sam ti kupio za Dan zaljubljenih.
– Ma, bjež’, bolan, sve mi zube polomio.




<< Arhiva >>