U muškom svijetu hehe hehe..

04.02.2021.



Muškarac je kao automobil na tehničkom pregledu.
Dok ne legneš pod njega, ne znaš šta mu fali.



Vraca se ujutro zena iz provoda, rascupana, poderana
carapa, i doceka je muz i pita, gdje si bila?
Ona kaze, pusti me sa tim tvojim paranojama i ljubomorom,
kod prijateljice sam bila.
On okrene 20 njenih prijateljica na telefon, sve kazu nije bila kod nas...
Vraca se muskarac iz provoda, malo pod gasom,
pita ga zena gdje si bio...On kaze, bili malo u kafani....sa drugarima..
Ona pozove 20 njegovih drugara, sa 18 je bio sinoc
a kod dvojice jos uvek spava u krevetu...



Poslije godinu dana braka žena kaže svom suprugu:
- Znaš, bila sam glupa kada sam se za tebe udala.
- Znam draga, ali bio sam zaljubljen i nisam primjetio...



Mujo se žali Hasi:
. A jest' nezgodno ovo pomicanje satova!
. Pa zašto, Mujo?
. Umjesto u krevetu, jutros mi se digo u tramvaju!



Dolazi muskarac u zlatarnicu:
Dobar dan. Kupio bih poklon za jednu damu.
Samo izvolite, kupujete li za suprugu ili želite nešto skuplje?



Uvijek izaberi mladjeg muskarca. Ionako nikad ne sazru.



Istina, muškarci su pametni nježni i skromni ma kako to zvučalo čudno.
Pametni su jer imaju dvije glave koje ih vode kroz život i
koje su zadužene za donosenje najvažnijih odluka!
Nježni su jer sjede na dva jaja cijeli život i nikada se
nije dogodilo da je neko zdrobljeno ili uništeno!
Skromni su jer su zadovoljni malim.
Većeg ionako nemaju!




<< Arhiva >>