školarci sretno hehe..

01.02.2021.



Učiteljica: ”Ivice, opet nisi bio u školi?”
Ivica: ”Baka mi je bila smrtno bolesna!?”
Učiteljica: ”Uvijek ista isprika.”
Ivica: ”I mi već sumnjamo da baka glumi!?”



Učiteljica pita učenika: “Nabroji neke organe.”
Učenik: “Srce, pluća, jetra, burek….”



Došao Ivičin tata na informacije i kaže njemu nastavnica:
“Vaš sin prepisao je test od najbolje učenice u razredu.”
Pita nju tata: “A kako znate da je on prepisao od nje, a ne ona od njega?”
“Znam tako što su im prva tri zadatka jednaka, a u
četvrtom je ona napisala neznam, a Ivica ni ja!”



Dođe Ivica doma iz škole sa torbom punom jabuka. I upita ga otac:
– “Odakle ti te jabuke?”
– “Od susjeda Pere.”
– “Je li on zna za to?” upita ga otac.
– “Da. Trčao je za mnom sve do kuće.”



Pita nastavnica biologije Ivicu:
– “Ivice, kako prepoznaješ gljivu otrovnicu?”
– “Po grčevima u želucu!” odgovori Ivica.



Gleda gangster televiziju i kad je vidio da počinje
kriminalistički film zovne sina:
Sine, dođi ovamo, počinje školski program!



Uciteljica:
– “Perice tvoj sastav na naslov ‘moj pas’ je isti kao sastav tvog brata.
Ja mislim da si ga prepisao.”
Perica:
– “Ma nije to uciteljice nego imamo istog psa…”




<< Arhiva >>