Cure pamet u glavu prek vikenda (+18) hehe..

29.01.2021.



Mala, tako si slatka, ali ja sam šećeraš.

Ej curo, ajd ti uzmi moj broj da ne ispadne da ja tražim tvoj.



Ti ovako zgodna, skockana, znaš što još samo nedostaje na tebi?
Ja.

E, imaš li ti nešto hercegovačkog u sebi?
Ne.
A hoćeš imati?



Mala, inače nisam ovoliko visok, ali, sjedim na novčaniku.

Bok pičke, ja sam Ricky Martin.
Nisi ti Ricky Martin!
E pa niste ni vi pičke!



Čim sam te vidio, ugledao sam te.

Seks je senzacija uzrokovana iskušenjem kada muškarac
stavi svoju lokaciju u žensku destinaciju.
Da li shvaćaš objašnjenje ili želiš sutra prezentaciju??



Ti se meni zabavljaš, hoćemo se sviđat?

Ej curo! Mogu li ti platit' piće ili da ti samo dam novce!??



Možemo li prijeći sa vi na tebe?

Kladim se u 200 kn da ćeš me odbiti!



Ajme... tako si slatka da bi mogla poslati Kraš u stečaj.

Znaš što mi se najviše sviđa na tebi? MOJE RUKE!




<< Arhiva >>