Daj zapali hehe..

21.01.2021.



Kuha Fata ručak i drži cigaretu u ustima,
kad Mujo dobaci:
- Fato, bona, kolk'o sam ti puta rek'o da ne kuhaš
s cigarom u ustima, jes' ti normalna?
Fata odmahne rukom, a Mujo nastavi:
- Slušaj, bona, trebala b' ti prestat' pušit, pušiš dvije kutije dnevno,
truješ i sebe i mene i bacaš pare!
Fata slegne ramenima:
- E moj Mujo, ja ti bez pušenja ne mogu!
Mujo će sa smiješkom:
- Dobro je, bona, puš' onda nešto drugo ...
znaš i sama šta, to t' je zdravije!
Fata ga pogleda ispod oka:
- E jes' smiješan ... razmišljala sam ja o tome,
al' gdje ću nać' četeres' komada dnevno?



Nekako oko devet noću nestalo Muji cigareta pa pošalje Fatu da mu kupi.
Samo što je Fata izašla, čuje Mujo škripu kočnica i nekakvu galamu,
pogleda kroz prozora kad neka tri tipa uguraše Fatu u auto.
Prođe tri sata i Fata se pojavi sva nikakva, poderana, raščupana.
Čudi se Mujo pa je pita:
-Fato bona, pa gdje si do sada??
Fata onako nikakva mu odgovori:
-Ma šuti bolan, ja izađe kad neka tri tipa zgrabiše me i pravac
Jahorina, tamo su me tri dana i tri noći silovali!!!
Mujo je gleda, ništa mu nije jasno pa će:
-Kakva bona tri dana i tri noći, pa tek te nije bilo tri sata?
-Ma znam ja to moj Mujo, došla sam da ti se javim da se ništa ne sikiraš



Dođe Mujo na kiosk po cigarete. Kupuje cigarete i dok otvara kutiju vidi da
na njoj piše da pušenje uzrokuje impotentnost.
Zabrine se on pa se vraća da zamijeni cigarete.
Obrati se prodavaču na kiosku:
Hej momak, ja bih zamijenio ove cigarete.
Jel mogu dobit one od kojih se dobiva rak?



Bok prijatelju! Imaš li cigaretu?
Ne,odvikao sam se!
Od pušenja?
Ne, od davanja!



Žena u parku nailazi na starca i ne može a da
ne primijeti koliko sretno izgleda. Zastane i pita ga:
– „Izgledate tako sretno i zadovoljno!
Koja je tajna tako sretnog i dugog života!?“
– „Pušim kamaru cigareta, pijem litar piva dnevno,
jedem samo masnu hranu i nikada ne vježbam.“
– „Stvarno!? Nevjerovatno! A koliko imate godina?“
– „26!“



Uhvati otac malog Pericu kako puši i prigovara mu:
- Perice, sine, pa tek si četvrti razred osnovne, a već pušiš.
- Pa tata, i ti si pušio u četvrtom osnovne...
- Jesam sine, al' ja sam tad imao 18 godina.



Mujo pita Fatu:
-Bona Fato zar nisi prestala da pušiš?
-Jesam kurac!




<< Arhiva >>