Da draga hehe..

12.01.2021.



Žena upita muža:
Dragi, danas nam je godišnjica braka, ... zar si zaboravio?!
Nisam zaboravio, ali sam ti oprostio - odgovori muž.



Fata pije kafu sa Hasom:
Molila sam Boga da mi da dobrog muža, i Bog mi je to dao.
Moj muž se nije molio, pa je dobio šta je dobio!



Negdje na selu, svekrva pita snaju:
Snajka, znaš li ti da upregneš konja?
Bože majko, ... deset godina sam u braku, znam sve o konjima!



Žena zove muža na mobilni:
Možeš li da pričaš?
Mogu!
Onda slušaj ... !



Majka šiša sina, a on opirući se viče:
Neću frizuru kao tata!
Moraš sine, svi pričaju da ličiš na komšiju ...



Nakon predivne večere uz svijeće i bocu dobrog vina,
supruga odvede muža u spavaću sobu.
Polegnuvši ga na krevet, namignu i nježno šapnu:
Dragi, jesi li vidio kako izgledaju zgužvanih 10€ ...?
Ne, nisam ...
Ona polako i ritmično njišući kukovima otkopča tri gornja
dugmeta svoje bluze i između grudi izvadi zgužvanih 10€.
On se nasmija i zgrabi novčanicu.
Dragi, jesi li vidio zgužvanih 50€?
Uuuh ... ne, nisam!
Ona se opet nasmija, podignu suknju i između nogu iz gaćica
izvuče zgužvanih 50€.
Muž poče da se znoji, puls i disanje se ubrzaše.
U očekivanju novog pitanja, nestrpljivo zgrabi novčanicu.
A, sada mi reci, jesi li video zgužvanih 20.000€?
Neee, nisam! – viknu napaljeno.
Onda pogledaj u garažu ...!!!



Draga, šta ima za ručak?
IKEA sendvič!
Kakav je to ... ?
Svi sastojci su u frižideru, samo ga sastavi!




<< Arhiva >>