Mijau,mijau hehe..

07.01.2021.

Svima koji danas slave Bozic neka bude sretan.
Hristos se rodi...
-Znam nas sisa vec dva tjedna hehe




Dolazi pčela u košnicu i vidi sve pčele napusene.
Pita: - A gde je trut?
Tek jedna pčela, povuče dim i kaže:
- The truth is out there.



Uhvati papagaj zlatnu ribicu, a ona mu kaže:
- Reci, koja ti je želja?
Papagaj: Koja ti je želja?



Vuk pita svog sina mladog vuka:
- Gde si bio cijelu noć?
- Bio sam sa zekom Markom, zekom Ivom i zekom Perom.
- Nemoj ti meni 2 zeca, tri zeca!



Razgovaraju tri mačke:
- ja ću dobiti sijamske mačiće - hvali se prva.
- Ja ću dobiti persijske mačiće - hvali se druga
- Ja pojma nemam, meni je glava bila u konzervi.



Ujutru pita mala muha mamu muhu:
- Mama, šta ima za doručak?
- Riža sa govnima!
- Ne opet riža!



Gdje spava zec od 100 kg?
Gdje hoce!!



Kako se zove kokoska u trendu?
-Koka In




<< Arhiva >>