Znači,idemo dalje hehe..

04.01.2021.

Jos jednom svima Sretna Nova Godina i da bude
bolja od ove iza nas...Nadam se da ste se malkice odmorili
nesto popili i vec otrijeznili..
Ljudima u pogodjenim mjestima zelim da vec jednom prestane
podrhtavanje tla i da nadju svoj mir..




Noćas je pao snijeg…
08:00 Izašao sam pred kuću i napravio snješka da
obradujem djecu kad se probude
08:10 Komšinica, ne propustivši da istakne da je feministkinja,
ljutito me upitala zašto nisam napravio snješkicu



08:15 U redu, pored snješka napravio sam i snješkicu
08:17 Komšinica,ista ona feministkinja, prigovorila je zbog bujnog
snješkicinog poprsja, jer to kao ističe njenu žensku seksualnost
08:20 Dok sam smanjivao snješkicine grudi,
s prozora prekoputa su mi dvojica, koji žive u istopolnom braku,
bijesno prebacivala homofobiju, jer nisam napravio dva muška snješka



08:22 Vika je probudila njihovog transseksualnog komšiju… ili komšinicu…
osobu, koja mi je potom dobacila da sam mogao i morao da
napravim i jednu figuru sa obje polne karakteristike
08:24 Veganska porodica u prolazu zgrozila se zbog
noseva mojih ruku djela - jer mrkva je povrće, dakle hrana,
dakle ne smije biti degradirana u dekoraciju za snježne figure...



vjerovatno sam umjesto nosa trebao da stavim viršlu
08:27 Neko me je s leđa pogodio grudvom uz poklik da sam rasista,
jer sam snješka, snješkicu i ostale napravio bijele
08:31 Mladić tamnije puti,s bradom i jakim stranim naglaskom,
prišao mi je i glasno insistirao na tome da ženski snješko (pardon, snješkica)
u javnosti mora biti pokrivenog tijela, glave i lica
08:35 Ponovo se pojavila komšinica feministkinja oštro
zahtijevajući da sklonim metlu sa snješkice,
jer metla doprinosi stereotipu žena kao domaćica



08:43 Stigla je policija, jer je neko prijavio polno uznemiravanje
08:44 Dok su me legitimisali, pristigao je i predstavnik gradskog Odbora za
ravnopravnost polova i nacionalnih manjina; prijetio mi je prijavom
socijalnoj službi, koju je odmah i nazvao.
08:45 Stigla je TV ekipa iz emisije; deset minuta potom bio sam uživo
na „Dobro jutro dobra zemljo“, gde je ispod moje slike bio kajron s natpisom
„Seksista i rasista iz našeg komšiluka“



08:55 Policija me ispituje imam li saučesnike
09:00 Socijalni radnik u pratnji činovnika iz Kancelarije za dječija prava
kaže da su našli dobru porodicu koja bi rado usvojila moju djecu
09:30 Između stotinjak pristiglih osoba koje su nosile trasparente
s natpisima podrške mojim pravima i podjednakog broja onih
koji su pristizali s bakljama, konopcem za vješanje, katranom,perjem i
zahtjevima da me spale... nastala je opšta ulična tučnjava,
prevrtanje automobila, paljenje guma na barikadama i
uzajamno gađanje kockama sa ceste.



12:00 Pojavilo se sunce i snijeg se otopio.
Gomila okupljena u mojoj ulici stoji zbunjeno,
češka se po glavi i jedni druge pitaju sjeća li se neko šta je povod svemu ovome.
Potom svi odlaze na kuvano vino, da se malo ugriju..
Pouka: Ova priča nema pouku. Ona samo prikazuje u šta smo se svi pretvorili...




<< Arhiva >>