Ne se prežderavati za Blagdane hehe..

23.12.2020.



Šetaju Mujo i Haso po selu i naiđu na govno.
Mujo će Hasi:
- Haso, bil ti pojeo ovo govno za 1000 eura?
Misli Haso:
- Jeste gadno, ali malo se potrpim i poslije mi
ostane 1000 eura u džepu. Pristajem!
Pojede Haso govno, uzme 1000 eura od Muje i nastave hodati.
Opet Haso misli:
- Za 1000 eura i nije bilo tako gadno, samo je problem da će Mujo
razglasiti po cijelom selu da sam pojeo govno i svi će me zezati do kraja života.
Misli i Mujo:
- E jesam glup! Ovaj se malo potrpio dok je pojeo govno i sada ima
mojih 1000 eura. Hodajući tako naiđu na drugo govno i Haso će:
- Mujo, a bil ti pojeo ovo govno za 1000 euro?
- Bih!
I tako Mujo pojede govno i Haso mu dadne 1000 eura. Nastave hodati, kad će Haso:
- E moj Mujo što smo blesavi: obojca smo pojeli po govno, a niko ništa nije zaradio.
- Nema veze Haso, važno je da se pare okreću!



Mujo, sav mamuran, nazove Sulju da mu se izjada šta mu se desilo.
„Napijem se sinoć, jarane, kao crna zemlja.
Kažem sebi da neću više nikad piti. Poslije kontam, ma neće
meni pijan čovjek govoriti šta da radim“, ispali Mujo kao iz topa!



Dolazi Mujo mrtav pijan doma i kaže Fati:
- Daj ajmo se jebati malo!-
A ona njemu:
- Ma ne mogu Mujo, imam mengu.
- I tako on nju nagovara i nagovori je na kraju.
Sutra dan se on probudi i ničega se ne sjeća.
Pogleda oko sebe i vidi krvav krevet.
I kaže:
-U, jebote, ubio sam Fatu!!
- Ustane se i pogleda u ogledalo i kaže:
- Ma šta ubio! Pojeo je!-



Mujo se zagrijao za sekretaricu na poslu, ali je ova imala momka.
Jednog dana joj reče:
– “Dat cu ti 50 eura ako budeš sa mnom…”
Kaže ona:
– “Nema šanse!”
Kaže joj Mujo:
– “Bit ću brz, bacit ću novce na pod, ti se sagni po njega, i
bit ću gotov dok ga ti podigneš.”
Kaže ona:
– “Hmmm…moram pitat momka.”
Zovne sekretarica momka, a on joj kaže:
– “Pitaj ga 100 eura, i pokupi brzo novce i on neće stići ni skinuti hlače.”
Sat vremena kasnije, momak zove sekretaricu:
– “Šta se dogodilo?”
Kaže ona:
– “Gad mi je platio u kovanicama!!”



Dobila Fata mjesecnicu i izgubila se jer ne zna sta je to.
Ode tati da ga pita sta joj je bilo.
– “Idi materi, to su zenske stvari…”
Mame nije bilo kod kuce pa ona ode Muji.
– “Jel bolan Mujo, ja pocela krvariti medju nogama, sta li je to?”
– “Ne znam, moram vidjeti.”
– “Ama sramota, ne mogu.”
– “Ja to moram vidjeti…”
I ona jadnica se skine rasiri noge, a Mujo stao i gleda onako cudno:
– “E BOGAMI FATO KOLKO SE JA RAZUMIJEM U
MEDECINU TEBI SU GA OSJEKLI.”



Mujo i Fata sede na livadi i gledaju kako bik jaše kravu.
Pita Fata Muju:
Mujo, kako bik zna da krava hoće?
Mujo:
Pa bik to osjeti, namiriše...
Fata:
A koja je tebi pička materina, jesi prehlađen?



Kaže Fata Muji:
- Danas sam jednom prosjaku dala pun tanjur juhe i 10 maraka!
- Jel pojeo juhu?
- Je!
- E onda je zaista pošteno zaslužio tih 10 maraka!




<< Arhiva >>