Ima li kod vas snijega i zime hehe..

07.12.2020.



Vrabac se smrzao na hladnoći i mjerka neku kravu.
Vidi da će ona da kenja i ukapira da bi se u baljegi mogao malo
ugrijati. Brže bolje doleti na mjesto gde će baljega upravo pasti.
Ugrije se on i onda poče da se batrga pokušavajući da
se iskobelja iz neprijatnog okruženja. Uto naiđe mačka,
pomogne mu da se izvuče ali ga pritom pojede.
Pouka priče: Prvo: ne misli ti zlo svako ko ti se posere na glavu.
Drugo: toplo sranje može ponekad da ti spasi život.
Treće: nije ti svako prijatelj ako ti pomogne da se izvučeš iz govana.



Unuk se obraća baki:
Unuk: Bako jel istina ono što djeda priča?!?
Baka: A šta to priča?
Unuk: Da ništa ljepše nema od picke!
Baka: Eeeee sine, pusti djedu šta priča!
On nikada nije probao kurca!



Ulazi baba u autobus. Tek će jedan klinac:
Bako, hoćeš li da sjedneš?
Hoću, sinko!
A gdje?



Igraju dve babe košarku, pa će jedna:
Faauuul!
Druga će:
Šta je sad?
Ponovo će prva:
Stala si mi na sisu!



Sjedi plavuša u tramvaju, priđe joj bakica te je upita:
- “Djevojčice, da li bismo se mogli mi zamijeniti?!”
- “Šta, ja da budem baba!?”



Razgovaraju dvije babe i jedna baba pita drugu:
Koliko si teška?
Druga odgovara:
Sa naočarama - 78 kg!
bez naočara?
Eh, bez naočara ne vidim vagu...



Naljutila mi se žena što sam joj kupio sat kod kineza.
Ne prestaje da zvoda još od 13:78.




<< Arhiva >>