Vječna tema;muškarci-žene hehe....

03.12.2020.



Ja u stvari nikada nisam shvatio zašto se
seksualne potrebe muškaraca i žena toliko razlikuju. I nikada
nisam shvatio sve to s Venerom i Marsom. Također, nikada
nisam shvatio zašto muškarci razmišljaju glavom, a žene srcem.
I na kraju, nikada nisam shvatio zašto gen seksualne
želje toliko oslabi kada čuje riječi "Da, uzimam".



Na primjer - jedne večeri prošlog tjedna, moja žena i ja smo bili u krevetu.
Strast se počela rasplamsavati... kad li ona:
Ne mogu sada, nisam raspoložena... Htjela bih da me
samo malo držiš u tvom naručju.
Rekoh:
Što?!? Što je sad pa to?



I onda je rekla riječi kojih se boji svaki muž na planeti:
Ti jednostavno ne razumiješ moje emocionalne potrebe
koje imam kao žena, da bih ja zadovoljila tvoje fizičke
potrebe koje imaš kao muškarac.
Na moj zbunjeni pogled je odgovorila:
Zar me ne možeš voljeti zbog onoga što jesam,
a ne samo zbog onoga što radim s tobom u krevetu?



Shvativši da tu večer neće biti ništa, okrenuo sam se i zaspao.
Idućeg dana sam nazvao šefa i rekao da uzimam slobodan dan,
kako bih proveo vrijeme s njom. Otišli smo na ručak, a onda sam
ju odveo u jednu robnu kuću sa ogromnom trgovinom ženske
garderobe. Pratio sam je okolo, dok je isprobavala nekoliko vrlo
skupih kompleta. Nije se mogla odlučiti koji uzeti, pa sam joj rekao
da ćemo ih sve kupiti. Htjela je i cipele, koje bi se slagale s tim
kompletima, pa sam joj rekao da uzme po jedan par za svaki komplet.
Stigli smo i do dijela s nakitom gdje sam joj uzeo par dijamantskih
naušnica. Da vam kažem... bila je taaakoooo uzbuđena.
Mora da je mislila da sam na korak do bankrota. Pomislio
sam da me testira kada je zatražila i znojnike za tenis iako nikada
u životu nije uzela reket u ruke. Sigurno sam je
bacio u razmišljanje kad sam joj rekao:
Naravno, draga.



Bila je blizu seksualnog zadovoljstva od silnog uzbuđenja. S
mješeći se, konačno je rekla:
Mislim da bi ovo bilo sve, hajdemo do blagajne.
Jedva sam se suzdržavao kad sam joj odgovorio:
Ne mogu sada, nisam raspoložen.



Lice joj je poprimilo blijed izgled kada je spustila vilicu i izustila:
Moooolim?!?
Onda sam joj rekao:
Samo sam htio da držiš ove stvari u naručju neko vrijeme...
Ti jednostavno ne razumiješ moje financijske probleme
koje imam kao muškarac, da bih ja zadovoljio
tvoju želju za kupovinom koju imaš kao žena.
I baš kad je imala taj pogled (kao) da me želi ubiti, dodao sam:
Zar me ne možeš voljeti zbog onoga što jesam,
a ne samo zbog stvari koje ti kupujem!
Očigledno, ni večeras neće biti ništa...




<< Arhiva >>