Popiti jednu dvije prek vikenda hehe..

13.11.2020.



Idu dvije dlake ulicom
Jednu lupi auto
Druga kaze ovo je bilo za dlaku



Mujo legao u krevet i ono poceo oko Fate, Fato mogli
smo malo djidji midji?
Fata samo odmahne rukom, sve me boli, ruke, ledja,
pravila sam ajvar cijeli dan.
Drugu noc opet Mujo hocemo li Fato veceras malo ono?
Fata opet, ma pusti me bolan Mujo sve me
boli citav dan pravim ajvar.
Konta Mujo ona njega nesto folira, ma sutra ja idem
da pravim ajvar da vidim sta je to tako tesko.
Sutra uvece Fata cila, odmorna pa na Muju:
Mujo hocemo li nocas malo ono?
Mujo sav ukocen, kako ne bi bio cijeli dan gulio
paprike, mljeo, mjesao ajvar:
Slusaj Fato sad sto cu ti reci:
MOZES mindje dati kome hoces,
al teglu ajvara ni materi mojoj!



Došla Fata kući s posla i ugleda svoga Muju kako nešto pravi, pa pita:
Mujo bolan, šta radiš to?
Pa Fato, kako ne vidiš, pravim novu stol’cu za tebe!
A mašala, jedva čekam da sjednem na nju, kad će bit’ gotova?
Evo, evo, samo da je priključim na struju.



Pita Mujo Hasu sav besan:
Kako si mog’o pred onol’kim svjetom da kažeš da sam idiot?!
Izvini jarane, nisam znao da je to tajna!



Doktor lista Mujine nalaze i vrti glavom:
Gospodine Mujo pijete li?
Pa može jedan konjak kad već pitate.



Mujo i Haso automobilom udarili u drvo.
Mujo izletio kroz šoferšajbnu.
Pružajući mu prvu pomoć na mjestu nesreće, doktor ga kritikuje:
Da si bio vezan ne bi ispao! Vidi kako Haso lijepo sjedi, kao da je živ!



Posvađali se Mujo i Fata. I tako prolaze kolima pored nekih svinja.
Pita Mujo:
Fato, bona, je l’ ovo neka tvoja familija?
A Fata odgovara:
Jeste, svekar i svekrva.




<< Arhiva >>