Znači opet "Ostanimo doma " hehe..

02.11.2020.



Penjale se curice po brijegu, našle kurac
smrznut u snijegu, pa stale tako da u njega pušu,
ne bi li mu povratili dušu.



Došli muž i žena pred kavez s gorilom. Mužu sine ideja i
predloži ženi da malo zadigne suknju, da vide hoće li gorila reagirati.
Ona zadigne suknju do bedara, a gorila odmah dotrči do rešetki.
Muž predloži je digne skroz, i da svuče gaćice. Gorila je počeo
urlikati i tresti rešetke. Svidjelo se to ženi, pa raskopča
košulju i izvadi sise. Gorila razvali rešetke i pojuri za ženom.
Što, da radim, što da radim? - zavapi ona.
Daj sad njemu reci da te boli glava!!! - izdere se muž za njom.



Išla se Snjeguljica okupati. Viri jedan patuljak kroz ključanicu i
javlja onome koji stoji iza njega što se događa s druge strane vrata,
a drugi trećemu, treći četvrtome, četvrti petome, itd.
Evo skida se...
Skida se.... skida se... skida se... skida se... skida se...
Evo ulazi u kadu....
Ulazi u kadu... ulazi u kadu... ulazi u kadu... ulazi u kadu...
Evo kupa se...
Kupa se.... kupa se... kupa se.... kupa se... kupa se...
Evo diže se...
I meni... i meni... i meni... i meni... i meni...



Bila žena trudna, u 8. mjesecu i ševila se s mužem.
Rodi se kasnije dijete i gleda okolo po sobi. Pita tatu:
Jeste vi moj tata?
Tata odgovori:
Jesam sine.
Sin ga počne pikat sa prstom i kaže:
Jel tebe ovo boli, ha? Jel tebe ovo boli?



Što je rezultat probušenog kondoma?
"Kinderrrrr Surprise!"



Zaposlila se žena na vremenskoj prognozi:
- Zbog hladnog talasa koji nam stiže sa sjevera možemo
očekivati oko 11 cm snega, ili što bi moj muž rekao reko, 25 cm.



Pobunile se žene u ženskom zatvoru i prave nerede.
Dolaze čuvari da ih smire ali ništa.
Dolazi upravnik da pregovara sa njima ali bez uspijeha.
U jednom trenutnku prilazi im kuhar u menzi
nešto im šapne i one se smire i vrate u svoje ćelije.
Pozvali oni kuhara da ga nagrade i pitaju ga kako je uspio,
a on im kaže:
Rekao sam im ako se ne smire,
da će od sada krastavce dobijati isjeckane.




<< Arhiva >>