Koje sportove volite? hehe...

20.08.2020.



Par se mazi na klupi u parku.
Ona mu šapće:
Znaš, imat ćemo troje djece.
Kako znaš?
Pa trenutno su kod tate.



Došla žena mužu u posjet u zatvor pa ga pita:
I kako ti je ovdje dragi, kako se osjećaš?
Kao kod kuće! - odgovori on.
Kako to misliš dragi?
Pa ovako: jelo je neukusno, odjeća neispeglana,
a ne smijem niti izlaziti.



Mujo došao kući s posla, ručao i otišao se presvući, a
kad je došao u dnevnu sobu, Fata je već uzela njegov mobitel i
gleda što ima u imeniku. Mujo se lagano smrzne, ali se pravi miran i
sjedne s pivom kraj nje. Fata lista brojeve pa odjednom upita:
Mujo, bolan, ‘ko t’ je taj Huso limar?
Muji padne kamen sa srca, otpije gutljaj i odmahne rukom:
Ma jedna, ne znaš je ti!



Sretnu se Mujo i Haso na cesti pa kaže Mujo:
Šta ti bolan mene ne pitaš šta ima?
Pa šta ima?
Ma šuti čovječe, ne pitaj me ništa!



Izlazi žena iz kabine držeći u rukama haljinu koju je isprobala.
Mala mi je!
Tko, kabina ili haljina?!



Doktor:
Jeste li ikada vidjeli lice svoga supruga za vrijeme seksa?
Ona:
Jesam jednom i izgledao je ljutito.
Doktor:
Zašto?
Ona:
Zato što me gledao kroz prozor!



Čitam u novinama naslov:
Japanski hotel otvorio sobu za plakanje.
Mislim u sebi:
Dragi Japanci, kako ste vi zaostali za nama.
Vi imate sobu, a mi državu za plakanje.




<< Arhiva >>