Ženskice hehe..

24.06.2020.



U nekom talijanskom selu, svećenik se
dogovori sa ženama da kad idu na ispovijed pa žele ispovijediti
svoje seksualne aktivnosti izvan braka, da kažu kako su se
poskliznule na bunaru. Nakon 6 mjeseci dođe novi svećenik
pa mu dođe prva žena na ispovijed i kaže da se poskliznula
kod bunara, a na to će svećenik:
Jao, pa jeste li se povrijedili?
Odgovori žena:
Pa ne, sve je uredu.
I tako dolazi jedna žena za drugom. Nakon ispovijed svećenik
brzo ode do gradonačelnika kako bi nešto poduzeo oko tog
opasnog bunara. Na to gradonačelnik upoznat s lozinkom
smijehom odgovori da mu je poznat problem i da se
on ne brine, a na to svećenik:
Je, je, pa samo se vi meni smijte,
vaša žena se već tri puta poskliznula.



Žena završava telefonski razgovor pa kaže mužu:
Eto vidiš da ne telefoniram uvijek predugo.
Ovaj razgovor je trajao samo 10 minuta.
Je'l? Pa super, s kim si razgovarala?
Neka žena pogriješila broj.



Jada se Fata prijateljici Suadi:
E Suada moja, što ti je život? Nekada sam tako uživala u seksu
kad mi se Mujo vrati sa službenog puta, uhh ma ne mogu ti opisati.
Dobro, a sada? Kako je sada? - upita Suada.
A ništa bona, sad uživam kad ode na put!



Čule bake da se otvorio kineski restoran u komšiluku pa
odluče probati neka jela. Ušle one u restoran, naručile sve što
su željele i konobar im sve to donio. Uz hranu je naravno donio i
štapiće kojima se jede. One pogledaše jedna drugu pa će konobaru:
Čuj dijete, nas dvije smo došle jesti, a ne štrikati.



Hoda muškarac ulicom do kuće nakon posla kad mu ususret
naiđe prekrasna djevojka pa pomisli on u sebi:
Ehh, kad bi moja žena imala takve noge!
Nakon stotinjak metara naiđe druga djevojka:
Ehh, kad bi moja žena imala takvu oblu guzu.
Prođe on još malo kad opet naiđe djevojka, a on opet pomisli:
Ehh, kad bi moja žena imala takve grudi...
Stiže on konačno doma, žena mu otvori vrata, a on će:
Hejj draga moja, da znaš samo da sam cijelim
putem o tebi razmišljao.



Došla Fata roditi sedmi put pa ju doktor pita:
Zar opet. Pa zar vaš muž ne koristi nikakvu zaštitu?
A ona će:
Koristi on moj doktore, ali nisu svi pažljivi kao on!



Dragi, ne čini li ti se da sam se malo ugojila?
Ludice moja pa ti nikada i nisi bila mršava!
Vrijeme smrti: 14:30
Uzrok smrti: Korona virus!




<< Arhiva >>