Počnimo tjedan politički hehe...

22.06.2020.



Plenkovićev tajnik izvještava svog
šefa da su mu stigla tri važna gosta:
Papa, izaslanik Međunarodnog monetarnog fonda i
direktor Svjetske banke.
Gospodine premijeru, koga da uvedem prvog?
Papu, njemu moram poljubiti samo ruku.
- odgovori Plenković.



Tata, što je to izdajnik?
To ti je, sine, onaj čovjek koji iz naše stranke prijeđe u drugu.
A kako se zove onaj koji iz druge stranke prijeđe u vašu?
To je osviještenik sine!



Tko je to bogataš?
"Na zapadu je to čovjek koji je uspio napraviti uspješnu
firmu iz ničega, a u Hrvatskoj je to čovjek koji je uspio
uništi uspješnu firmu, bar jednu."



Što je predizborna šutnja?
"Onaj dan kada političari ne lažu!"



Koja je razlika između NLO-a i poštenog političara?
"NLO je viđen."



Pita novinar lopova:
Jeste li vi politički aktvini?
Nisam! Ja sam samo sitni lopov!



Razgovaraju tri ljudoždera:
Neki dan sam pojeo Engleza. Mršav, gadan, žilav,
tvrd ko đon. Sve mi se smučilo!
Neki dan sam pojeo Nijemca. Debeo, bljutav, neukusan totalno.
Sve mi se smučilo! - kaže drugi ljudožder.
E, ja sam neki dan baš pojeo finog. Posebna vrsta ljudi,
hrvatski političar! Divota jedna! Počneš od glave, a ono gomila putra.
Dođeš do kičme, nema kosti, sve sama hrskavica.
A tek kad dođeš do guzice, unutra nađeš još petoricu. - pohvali se treći.




<< Arhiva >>