Ti Kinezi hehe..

17.06.2020.



StO je vrhunac recesije?
Kad se premisljas stO da kupis kod Kineza....



Ako bi se svi Kinezi uzeli za ruke,
onda bi oni 30 puta okružili Zemlju...
Ako bi se popeli jedan drugom na glavu,
onda bi stigli do Mjeseca 4 puta...
Ako bi se oni odjednom popišali, onda bi to bilo 240.000.000 litara...
Ako bi se oni odjednom pokenjali onda bi za sve bilo bi potrebno
36.000 kamiona (onih velikih)...
Ali, ako bi ih sve podavili u okeanu, onda bi se voda popela
za samo 0.0002 milimetara...



Kinezi napravili jedan robot za hvatanje lopova.
Odveli ga u Ameriku, za 5 minuta uhvatio je 200 lopova.
Drugog dana odveli ga u Nemačku, isto za 5 minuta uhvatio 180 lopova.
A trećeg dana doveli ga u Bosnu, za 5 minuta ukrali robota.



- Da su Adam i Eva bili Kinezi, naša povijest bi bila sasvim drugačija.
Ostavili bi jabuku da visi na grani a pojeli bi zmiju.



Zasto kinezi sahranjuju mrtvace sa glavom i nogama u zemlju,
a guzica im viri?
Da imaju ostali gde bicikle da parkiraju !!! ,,



- "Svaki peti čovjek na svijetu je Kinez.
Nas ima pet u porodici, znači jedno mora biti Kinez.
Ili je otac ili je mati, a mogao bi biti i moj stariji brat Huso,
ako nije moj mladji brat Mao-Li-Dong.
Ja bih se ipak kladio da je Huso."



Ćaskamo uz kavicu moj prijatelj Li i ja, pa ga ja pitam:
-Brate, Li, zar tebe ne nervira to što pričaju da svi Kinezi
liče jedan na drugog?
Kaže on meni:
-Li je otišao po pivo i cigare, a ja sam mu žena!




<< Arhiva >>