Uradite nešto sami za vikend hehe..

12.06.2020.



Kćer obavijesti oca tajkuna da se zaljubila u
svećenika, a ljubav je bila tolika da je on zbog nje napustio poziv
Tata se protivi, ali ne može protiv svoje mezimice
pa ga ipak poziva na večeru.
– Da li ti znaš da moja kćer mjesečno troši 5000 eura na odjeću,
odakle ti pare za to?
– Bog će nam pomoći!, odgovara dragi
– A da li znaš da se vozi samo u Ferariju, kako češ joj to kuputi
– Bog će nam pomoći!,!
– Ne smijem ni reči koliko godišnje potroši na putovanja,
kako ćeš to riješiti?
– Bog će nam pomoći!,.
Nakon večere, ostala kćer sama s ocem
– I tata, kako ti se čini moj voljeni?
– Prilično naivan i budalast, ali me u srce pogađa
kad’ me naziva Bogom!



Kako se zove dijete rodjeno na Black Friday?
- Sale!



Ulazi trener Barcelone u svlačionicu sa vrečom brašna i kaže:
- Danas Leo mesi.



Pitanje: Koja je najgluplja stvar na svijetu?
Odgovor: Semafor.
Pitanje:  zasto?
Odgovor: Pa, zato sto semafor zamjenjuje policajca u saobracaju.



Dolazi pčela u košnicu i vidi sve pčele naduvane.
Pita: - A gde je trut?
Tek jedna pčela, povuče dim i kaže:
- The truth is out there.



Dođe Mujo Haso:
-Haso,bio ti ja danas u doktora i kaže mi da su mi se organi pomiješali.
A Haso kaže:
-Pa kako to Mujo?
-Otišla jetra u kurac!



Chuck Norris pije vodu iz pipe na ex.




<< Arhiva >>