Malo sportskih novosti hehe..

11.06.2020.



Idu gluhi, slijepac i invalid na utakmicu.
Čuo sam da će danas biti frke na utakmici. - kaže gluhi.
Vidjet ćemo. - kaže slijepac.
Ako bude bilo frke, bježat ćemo. - kaže invalid.



Pričaju dvojica alpinista:
Znaš li kakva je razlika kad čovjek pada s 40 m i 4 m?
Ne znam! - kaže drugi.
Pa pri padu od 40 m čuje se aaaaaaa tup, a pri padu od 4 m
čuje se tup aaaaaaaa.



Svađaju se dvije djevojke u teretani. Prva će:
Zašto si spavala s mojim trenerom? - druga.
Htjela sam provjeriti je li bolji od mojeg trenera! - prva.
Pa mogla si jednostavno mene pitati!



Igrali insekti košarku protiv lava, žirafe, lisice i vuka. Insekti spori i
ne postižu nijedan koš, a žirafa ih samo preskače i zakucava za svoj tim.
Prođe prvo poluvrijeme, insekti gube 80:0. U drugom poluvremenu
ulazi stonoga. Spretna sa svojim silnim nogama, hitro se penje na
glavu žirafe i zabija koševe nevjerojatnom brzinom.
Utakmica se završi pobjedom insekata. Pita trener stonogu:
Super igraš! Najbolja si! Što si radila cijelo prvo poluvijeme?
Oblačila patike u svlačionici.



Boksač otišao na plažu. Na ručniku je ostavio zlatni sat i
otišao u vodu. Pored sata ostavio je poruku:
NE DIRAJTE! JA SAM PRVAK U BOKSU!
Kad se vratio imao je što za vidjeti. Nema sata, ali ima poruka:
BOLI ME BRIGA, JA SAM PRVAK U TRČANJU!



Napravio Bosanac u Dalmaciji prometni prekršaj i zaustavi ga policajac.
Znate li da ste prošli kroz crveno? To je 1000 kuna kazne,
oduzimanje vozačke dozvole i tri boda. Što ćemo sad?
Bosanac, pun love, kaže:
Pa evo ti tisuću kuna. Imam ja love kolko hoćeš.
Dobro, a što ćemo s dozvolom? - opet upita policajac.
Ma evo ti i dozvola, imam ja još tri dozvole kod kuće.
A što ćemo s tri boda?
Ne znam. Daj Hajduku.



Upucava se frajer ženskoj:
E, mala, željan sam te k'o Hajduk Lige prvaka!




<< Arhiva >>