Putin hehe..

09.06.2020.



Dovikuju se Mujo i Fata preko brda.
Bona Fato, što ti misliš o Merkelici i Putinu?
Ma jebe mi se!
I meni, zato te i zovem.



Putin i Medvedev poslije objave izbornih rezultata zasjeli na votku,
tresu jednu za drugom i zezaju se, kad će najednom Putin:
_ Je li, baćuška, tko je od danas predsjednik, a tko premijer?
Medvedev se počeše po glavi:
– Nemam pojma… ček’ malo… mislim da sam ja premijer, a ti predsjednik…
Putin zadovoljno klimne:
– ‘Ajd’ onda, skoči po pivo da presiječemo!



Vozili se avionom Obama, Putin i Mujo.Da razbiju
monotoniju započnu razgovor o lijepim ženama.
Obama:
- Ufff, kakva je ona naša Šeron lavica...
Putin:
- A, ona naša Irina, prava je tigrica...
Došao red na Muju, a Mujo stao razmišljat, pa kaže:
- Kad malo bolje razmislim, ni ona moja Fata
ponekad ne liči na čovjeka!



Dolazi Medvedev kod Putina i nervozno mu predlaze da
ukinu vise ove vremenske zone, pita njega Putin;
- Zasto ?
- Pa ne snalazim se vise, odletim u drugi grad,
zovem kuci a oni svi spavaju.
Prosli put tebe probudim u 4 ujutru a mislio sam da je vece.
Zovem Angelu Merkel da joj cestitam rodjendan, kaze bio juce.
Predsjedniku Kine cestitam Novu godinu, kaze da je sutra.
- Ma dobro, sve su to pizdarije - govori mu Putin
- Ma kakve pizdarije, secas se kad se srusio onaj Poljski predsjednicki avion?
Ja zovem da im izjavim saucesce, kaze covek da avion jos nije ni poleteo.



Chuck Norris jedini smije Putinu opaliti samar.



Jebu se Putin, Medvedev i Julija Timošenko. Putin jebe Juliju
otpozati, a ova puši Medvedevu.
Pita Medvedev Putina: "Gospodine Putin, ne zamjerate
ako se malo zamjenimo"?
Putin (blagonaklono): "Pa, zamjenite se slobodno, ne marim".



Putin u posjeti jednoj od Moskovskih škola. Direktor škole zaželio
dobrodošlicu, odrżali se govori, bili su kava i kolači, poslije čega su
učenici mogli Putinu postavljati pitanja.
Ustaje Sergej: Gospodine predsjedniče imam tri pitanja:
- Zašto je Rusija privlastila Krim?
- Tko je ubio Njemcova?
- Zašto bombardirate civilno stanovniśtvo Sirije?
Iznenadjeni Putin otvara usta i u tom trenutku se javlja školsko zvono.
Prošao školski odmor i svi se vračaju, te nastavljaju sa pitanjima.
Ustaje Viktor: Gospodine predsjedniče ja imam pet pitanja:
- Zaśto je Rusija privlastila Krim?
- Tko je ubio Njemcova?
- Zašto bombardirate civilno stanovništvo Sirije?
- Zašto je školsko zvono, zvonilo dvadeset minuta prije vremena?
- Gdje je Sergej?




<< Arhiva >>