Muški svijet hehe..

14.05.2020.



Išao Haso kroz tunel kad naiđe
PARNA lokomotiva i razbije ga.
Poslije višemjesečne rehabilitacije vrati se on kući.
I tako jedno jutro, Haso uzeo da čita novine, a Fata uzme peglu na
PARU da pegla veš. Šiknu para iz pegle, na to Haso skoči, uzme
Fati peglu pa je tresne o zemlju, tako da se sva raspala. Kaže Fata:
- Bolan Haso, šta učini to od pegle?
Na to će Haso:
- Ma treba ih ubijati dok su mali!



Šetaju Mujo i Haso i odjednom upadnu u duboku rupu.
Ne znajući kako da izađu, Mujo predloži da se ponašaju kao
da su na nekoj žurci, da đuskaju, neko će naići i možda se izvuku.
I tako dok su igrali, Mujo slučajno udari Hasu, a Haso ga pita:
- Što si me udario?
Tek će Mujo:
- Otkud znaš da sam ja u ovoj gužvi?!



Kaže Mujo Hasi:
- Znaš šta Haso, ja mislim da su konji pametniji od ljudi.
Haso:
- Otkud ti to?
Na to će Mujo:
- Izvedi deset konja na hipodrom pa će hiljadu ljudi doći da
ih gledaju. A, recimo, ako staviš deset ljudi da se
trkaju na hipodormu, nijedan konj neće doći da ih gleda.



Došao Mujo iz kafane u sitne sate i navali na Fatu.
A ona hladna k'o špricer.
- Koji ti je kurac večeras? - besno je upita Mujo.
- Treći! - iskreno će Fata.



Kako Mujo klonira Fatu?
Jebe je dok ne klone.



Uđe Mujo u pekaru:
- Je l' ima bureka?
- Nema.
- Je l' ima kiflica?
- Nema.
- Je l' ima peciva?
- Nema.
- Je l' ima hljeba?
- Nema.
- Dobro, bolan, š'a ima?
- Pa evo... radi se.



- Jes' ti čuo Haso za Betovena?
- E, baš ti ja znam ko je Betoven - odgovori Haso.
- E, nećeš ni znat kad ne ideš u večernju školu - uzvrati Mujo.
- Jes' ti, Haso, čuo za Mocarta? - ne odustaje Mujo.
- E, nemam ti ja veze sa Mocartom?
- E, nećeš ni imat kad ne ideš u večernju školu - opet će Mujo.
Ne izdrža Haso više to hvalisanje pa pita Muju:
- Slušaj ti Mujaga, jes' ti čuo za Sulju bubnjara?
- Nisam.
- E, to je taj što ti ide kod žene kad ti ideš u večernju školu!




<< Arhiva >>