Biće bolje hehe..

16.04.2020.



Uhvatio crnac zlatnu ribicu i dobije tri želje, kako to vec
dolikuje zlatnoj ribici.
Poželi on da bude bijel, da živi blizu vode i da neprestano
gleda u žensko medunožje.
I pretvori ga zlatna ribica u wc skoljku..



Nakon brodoloma našli su se Rus, Amerikanac i Bosanac
na pustom otoku. I ulove oni zlatnu ribicu koja če im ispuniti tri
želje; samo pošto ih ima trojica neće svakome po tri nego
svakome po dvije želje. Rus zaželi cisternu votke i da se nađe
na Crvenom trgu u Moskvi. Amerikanac zaželi cisternu viskija i
da se nađe u Centar parku u New Yorku. Bosanac si misli...
pa opet misli... daj ti meni gajbu pive i de vrati onu dvojicu
da je imam s kime popiti!!!



Otišao Bill Gates u ribolov. Ulovi on zlatnu ribicu,
ali pošto je bila mala vrati je u vodu.
Kaže ribica: "A tri želje?" Reci prvu: "Kaže Bill."



Uhvatio svećenik zlatnu ribicu, a ova će:
- Ako me pustiš, ispunit ću ti dvije želje!
Svećenik pristane i reče:
- Moja prva želja… Neću više biti svećenik!
U tom trenu ribica mu uzme mantiju, baci je, pa kaže:
- Dobro, više nisi svećenik, hajde, reci mi drugu želju!
Svećenik:
- Hoću imati puno para, da ništa ne radim, samo da uživam…
Ribica stane, zamisli se, uzme nazad mantiju,
vrati mu je i prezrivo kaže:
- Koga ti zajebavaš?!



Perica upeca zlatnu ribicu i ona progovori:
-Pusti me, ipunicu ti jednu zelju.
-Samo jednu?
-Da samo jednu.
-Zelim da uhvatim zlatnu ribicu koja ispunjava tri zelje.



Peca luđak i upeca zlatnu ribicu...kad kaze ona pusti me i
ispunicu ti tri zelje kaze ovaj ajde...
1.zelja da se ameri presele u rusiju
2.zelja da se rusi presele u ameriku
3.zelja da se svi vrate i sve bude normalno
kaze ribica pa jel si ti normalan potrosi tri
zelje dzabe sto si to uradioo???
kaze retard: LUDILO BRATEEEE!



Ulovi čovjek zlatnu ribicu i ribica mu kaže:
- Ako me pustiš, ispunit ću ti 3 želje
- Dobro, neka cijeli Dunav bude od rakije.
Puf i želja mu se ispuni.
- Neka i cijela Sava bude od rakije.
Puf i želja mu se ispuni.
- A treća želja? pita ribica.
- Pa, daj mi još litru rakije!




<< Arhiva >>