Nema predaje hehe..

09.04.2020.



Tipični mačo muškarac oženi tipičnu
ljepoticu i nakon vjenčanja objašnjava joj pravila:
– Dolaziću kada hoću i ako hoću i u koje vrijeme hoću i ne
očekujem da se buniš. Očekujem odličnu večeru na stolu,
osim ako ti javim da ne dolazim na večeru.
– Odlazit ću u lov, u ribolov i na kartanje kada hoću sa svojim
prijateljima i da me nisi maltretirala zbog toga.
– To su moja pravila. Imaš li komentar?
A ona će na to:
– Ne, sve mi to odgovara. Samo da znaš, da će u ovoj kući
svake večeri oko sedam biti seksa – bio ti kući ili ne!



Koja je razlika izmedju Sljive i Zene?
- Sljiva prvo rodi pa je otreses a zenu prvo otreses pa rodi.



Milojko: Radojka, imas dupe ko sovjetski savez.
Radojka: Poljubis me u Moskvu.



kako se na španskom kaže švaler?
- Karo De Stigo.



Osišo sam zenu i produzio joj izolaciju za jos 20 dana



Zašto su djeca sa sela pametnija od djece iz grada?
- Djecu na selu prave popovi i učitelji a u
gradu poštari i komšije...



Otac stigao kući pre ručka, a sin mu se igra u dvorištu loptom.
Pridruži se on sinu pa krenu zajedno da se dobacuju loptom.
U jednom momentu pita sin oca:
- Tata, a kolko su para tebi dali čika Mile i mama da
se igraš dok su oni gore?




<< Arhiva >>