izolacija hehe.

08.04.2020.



Mujo otišao kod psihijatra, pa nakon
što je izašao ode u kafanu i potuži se Hasi:
- Jebote, iš'o psihijatru, jeb'o mater ako taj nije luđi od mene!
Haso se nasmije:
- Pa šta je bilo?
Mujo žustro objasni:
- Nacrta t' on men' ovce na papir i kaže m' da ih čuvam, pa ode van...
Haso se povalja od smijeha:
- I, šta s' napravio?
Mujo slegne ramenima:
- Nacrt'o ogradu oko njih i ot'šo u birtiju!



Uhvatio sam zenu sa drugim!
Prvi, treci i cetvrti... mi pobjegli.



Svira Mujo klavir. Dođe Haso i pita ga:
- "Kako bolan možeš svirati kad ti je juče umrla Fata?"
- "Ne sekiraj se ti za to, sviram ja samo na crnim tipkama!"



Legla mi je plata ali imam osećaj kao
da je već neko spavao sa njom.



DOPIČNjAK - pecivo u pekari koje stoji odmah
pored pice a ne znaš kako se zove..



Kaže Perica: - Konačno je došlo vreme da učiteljicu
mogu da ugasim preko daljinskog.



Pričaju dva svećenika:
- "Joj, znaš šta mi se jučer desilo. Dođem u samostan i
uđem časnoj sestri u sobu, a ona gola na krevetu."
- "I, šta si napravio?"
- "Pa pokrio ju, šta drugo. Šta bi ti napravio?"
- "Pa isto lagao."




<< Arhiva >>