Da li vam je dosta tišine hehe..

02.04.2020.



Kronologija braka:
Prve tri godine on govori, a ona sluša.
Slijedeće tri godine ona govori, a on sluša.
Od sedme godine braka oni govore a susjedi slušaju.
Na kraju oni govore, a sudac se križa.



Mladoženja čeka kod oltara sa velikim osmjehom na svom licu.
Njegov kum ga upita: - Zašto izgledaš tako sretan?
Mladoženja odgovori: - Upravo sam imao najbolje pušenje
u čitavom životu i oženiću se predivnom ženom koja mi je
to priuštila. Sa druge strane, mlada čeka da ju odvedu do
mladoženje, također sa velikim osmijehom na svom licu.
Njezina kuma je upita: - Zašto izgledaš tako sretna?
Mlada odgovori:
- Upravo sam popušila nekome zadnji put u životu.



Starija gospođa, u osamdesetim, ali još uvijek prilično živahna,
ulazi u apoteku:
- Dobar dan, gospodine. Imate li aspirine?
- Imamo, gospođo.
- A analgetike?
- Svakako, gospođo.
- I antireumatike?
- Naravno, gospođo.
- A Viagru?
- Imamo, gospođo, ali za Viagru Vam treba lječnićki recept.
- A gel za hemeroide?
- Imamo, gospođo.
- A imate li nešto biljno za jetru i žučnu vrečicu?
- Svakako, gospođo.
- A antidepresive?
- Imamo, gospođo, ali samo na recept.
- A sredstva za spavanje?
- Da, ali opet vam je potreban recept.
- Nešto za poboljsanje pamćenja?
- Naravno, imamo i to.
- A pelene za inkontinenciju?
- Naravno, tamo su na polici.
- Imate li...
- Slušajte, gospođo, ovo je najbolje opskrbljena apoteka u
gradu s nadaleko najboljom ponudom. Što vama zapravo treba?
- Znate, krajem mjeseca vjenčat ću se s Ivekom ima 95 godina,
pa nas zanima ako možemo kod vas
otvoriti knjigu poklona za mladenace.



Nova mlada je bila dočekana na tradicionalan način u
kući svoga muža. Njena nova obitelj je zatražila od nje da
održi mali govor, na što je mlada počela govoriti: "Moja voljena
obitelji, zahvaljujem vam što ste me dočekali lijepo u svoj dom i
svoju obitelj. Prije svega, želim vam reći da svojim prisustvom
ne želim izazvati neke neugodnosti ili da zbog mene mijenjate svoje
navike i običaje. " Kako misliš, moje dijete?", upitao ju je svekar.
"Ono što mislim je da oni koji su prali suđe - mogu slobodno
nastaviti sa svojim poslom. Oni koji su prali odjeću, moraju
nastaviti sa svojim poslom. Oni koji su kuhali - ne trebaju prestati
sa svojim poslom zbog mene. I oni koji su čistili kuću,
također trebaju nastaviti sa svojim poslom."
" Što se mene tiče, ja sam ovdje samo da zabavljam vašeg sina!"



Cijela obitelj sjedi za stolom i čeka sa doručkom,
da im se pridruže mladenci poslije svoje prve bračne noći.
Kajgana se hladi, kava isto a njih još ne ma.
-Zašto ih ne ma tako dugo? -glasno misli mama mladoženje.
Znaš mama... -želi odgovoriti mlađi brat mladoženje ali ga mama prekida:
-Ajde šuti! Ne interesira me što o tome misli osmogodišnjak.
Prolaze sati. Mama pripremila izvanredan ručak, zove cijelu
obitelj ali mladenci opet ne dolaze.
-Zašto ih opet ne ma? -nestrpljivo će mama.
Mama... -počinje mlađi brat ali opet ostaje ušutkan.
Prolaze sati. Mama pripremila večeru a mladenaca opet ne ma.
Mama mislim... počinje sa strahom mlađi brat mladoženje sa
strahom, da će opet biti prekinut.
-Dobro, reci konačno što ti misliš?!
Znači ja ne znam zašto ih još nema, a htio sam reći, da mi je
noćas netko ukrao ljepilo za modelarstvo koje sam držao u
teglici sto je ostala od vazelina.



Četiri čuda kod žena:
- navlaže se bez vode
-daju mlijeko bez da pasu travu
-krvare bez da se porežu
-govore sranja bez da ih itko išta pita



Žena:
– Kakvi su tvoji planovi za Uskrs?
Muž:
Isto kao i Isusovi…
Žena:
-Kako to misliš?
Muž:
-Nestat ću u petak i ponovo se pojaviti u ponedjeljak !
Žena:
-Ako to napraviš, ja ću isto kao i Marija…
Muž:
-A to je?
Žena:
-Pojavit ću se trudna, bez da me muž dotaknuo…”




<< Arhiva >>