Za vikend na selo hehe..

13.03.2020.



Ispovijest djevojke sa sela

Ljeto biješe ja ležim na plastu
i osjećam kako sise rastu.
Trljam rukom ispod donje trbe,
na brežuljku dlačice me svrbe.
Ležim tako dok sunce izgrijeva
međ' nogama vrela vatra sjeva.
Ležim tako svoje vrijeme arčim
prste svoje u pičku zavlačim.

Gurnem prstić, slast mi se stvara
ja se pitam kad ce doći kara
kad li ću se pojebati mlada
sve bih dala kad bi bilo sada.



Otad prođe jedno mesec dana
povede me u grad moja nana.
Upisa me, biješe škola neka,
i stanovah kod nekog čovjeka.

Jedno veče on isprati ženu,
otišla je tad' u treću smjenu.
Ležah tako nekih pola sata
kad on kucnu na moja vrata.



Pali svjetlo i priđe mi bliže
pa sa mene ćebance podiže.
Sjeda uz me, hvata me za ruku:
"Budi mirna i ne pravi buku."

Raskopča mi bluzu, raščešlja kosu,
pa me tada poljupcima osu.
Rasturi se moja kosa gusta,
pa mi jezik uvali u usta.
Sisam jezik, za vazduh se borim,
čini mi se počinjem da gorim.
Sise gnječi bez imalo stida,
i gaćice poče da mi skida.



Šakom svojom po dlakama trlja
i prstima u pičku mi srlja.
Poče onda o'zdo da me skida,
meni tada ponestade vida.
Kurac biješe debeo ko ruka,
po stomaku dlake ko u vuka.

Šta da radim? - stadoh da se čudim,
i od straha oću da poludim.
Drhtim, čekam, šta ce sada biti,
kako da se oduprem toj kiti?
Tad' on priđe i noge mi diže,
pa primače kitu pici bliže.



Gurnu malo, zabolje me jako,
vidim jadna neće biti lako.
Znoj me probo, a suze mi teku
pripala sam iskusnom čovjeku.

Kad se pribrah od slatkog bola
tek tad videh da sam sasvim gola.
On me ljubi, sisa bradavice,
do tavana diže mi nožice.



Kako jebe, utrobu mi para,
a u tijelu lude strasti stvara.
Po dupetu udaraju muda,
ja se derem kao da sam luda.

Svršila sam nekoliko puta,
a u njega kurčina jos kruta.
Jebe tako, malo se odmara,
pa mi srećnoj tiho progovara:
"Izjebah te curice sa sela,
zato više nisi nevesela."

Klimnuh glavom presrećna do suza,
on me tada prihvati i sa guza.
Zaturi ga s guza sve do muda,
i osjetih nova slatka čuda.



Savio me ispod svoga struka,
pa ja gledam u ta jaka muda.
Jebe tako i sve drma brže,
pa se naglo iz mene istrže.
Svršio je uz jauk bez vriska,
moja riba drhti kao liska.

Sipa spermu svuda po meni
i moli me da ne kažem ženi.
"Od sada ćemo raditi ovako,
samo nemoj da te jebe svako."






<< Arhiva >>