Svima lijep vikend a damama Sretan Dan žena hehe..

06.03.2020.



Pita Haso Muju:
Mujo, što je to Dan žena?
Mujo odgovara:
A to ti je isto kao i Noć vještica, samo po danu!



Pita Mujo lokalnog tajkuna šta je kupio ženi za Dan žena, a ovaj će:
- Haljinu i auto!
Mujo zbunjeno upita:
- Pa kakve veze imaju haljina i auto?
Tajkun odgovara:
- Ako joj se haljina ne sviđa, nek' ode novim autom i promijeni je.
A šta si ti kupio Fati?
Mujo slegne ramenima:
- Knjigu i vibrator ...
Tajkun ga upita:
- Pa kakve sad pa to ima veze?
Mujo se nasmije:
- Ako joj se knjiga ne sviđa, nek' se jebe!



Mujo dolazi s posla na Dan žena, baci Fati jadan buketić
sparušenog cvijeća u kuhinju i polupijano ispali:
– Fato, bona, ne per’ sudove, danas je Dan žena…
Fata umorno sjedne za stol, a Mujo natoči rakijicu, sune je i nastavi:
– Sutra ćeš…



Znate li da je Dan žena trebao biti 6. ožujka?
Da, ali trebalo im je dva dana da se spreme.



Pita djevojka dečka: Gdje je moj poklon?
Vidiš li onaj crveni Ferrari ispred zgrade?
Da, da, vidiiiim.... E, pa, kupio sam ti lak za nokte u istoj boji!



Sjede Mujo i Haso u kafani na Dan žena, i
pita Haso nakon treće rakije Muju:
- Mujo, bolan, šta s' uz'o Fati za Dan žena?
Mujo slegne ramenima:
- 100 maraka iz torbe da imam za piće!



Razgovaraju Hrvatica i Srpkinja o poklonu za 8 mart.
Hrvatica se hvali:
- Ja sam dobila zlatan sat, zlatne naušnice i zlatni prsten,
ma sve zlatno.
Srpkinja:
- Ma, ja sam dobila *urac.
Hrvatica:
- Kak’ prost narod, a tak’ krasan poklon!




<< Arhiva >>